شناسهٔ خبر: 28770672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال؛

کامبک رویایی شاگردان تقی‌پور در تبریز/ مس، برق آذرخش را قطع کرد!

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی خانگی مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته سیزدهم و پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت 18 در سالن پورشریفی تبریز پذیرای آذرخش بندرعباس بود که طی جدالی نفس‌گیر و با یک بازگشتی رویایی موفق به کسب 3 امتیاز شد.

مسی‌ها که با کادر فنی جدید خود نتایج خوبی در هفته‌های اخیر گرفته بودند، در این دیدار نیز با وجود اینکه برابر حریف رده پایینی خود به زحمت افتادند اما در نهایت با نتیجه پرگل 6 بر 4 پیروز شده و امتیازات کامل مسابقه را به حساب خود واریز کردند.

این نتیجه درحالی به دست آمد که شاگردان اسماعیل‌ تقی‌پور تا دقایق پایانی با نتیجه 4 بر 2 از تیم بندرعباسی عقب بودند اما بازیکنان این تیم با استفاده از امتیاز میزبانی موفق شدند در لحظات آخر 4 گل وارد دروازه حریف کرده و به برتری برسند.

گل‌های لاله‌های نارنجی را در این بازی خانگی، مرتضی عزتی (2 بار)، حمید احمدی، مصطفی نعمتوند، فرهاد فخیم و ابوالقاسم عروجی به ثمر رساندند و برای آذرخش بندرعباس نیز بهروز جعفری (2گل)، امین نصراله‌زاده و مصطفی طیبی گلزنی کردند.

با این نتیجه، تیم مس سونگون که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات است، 27 امتیازی شده و در مکان دوم جدول ماندنی شد. این تیم با وجود اینکه یک بازی عقب افتاده دارد، اما با توجه به فاصله 4 امتیازی خود با گیتی‌پسند صدرنشین با جایگاه دومی به نیم‌فصل رسید.

در سمت مقابل، نماینده استان هرمزگان نیز علیرغم شکست در این دیدار خارج از خانه، با همان 14 امتیاز قبلی خود از رده دهم تکان نخورد.

در سایر دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال و در حساس‌ترین بازی، گیتی‌پسند در اهواز توانست میزبانش حفاری این شهر را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تا عنوان قهرمانی نیم‌فصل را از آنِ خود نماید.

همچنین تیم‌های مقاومت البرز، شهروند سازی، فرش آرای مشهد و سوهان محمد سیما قم دیگر تیم‌های پیروز این هفته بودند. دیدار اهوار بهبهان و مقاومت قرچک تنها بازی این دور از مسابقات بود که برنده نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

ناگفته نماند، پرونده نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال با دیدار معوقه تیم‌های مس سونگون ورزقان و حفاری اهواز بسته خواهد شد که این بازی روز پنجشنبه - 26 مهرماه - به میزبانی نماینده آذربایجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما