شناسهٔ خبر: 28763740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

برند شوستر: خرید مهاجم در ژانویه از سوی رئال مادرید اشتباه است

امیر رضایی

رئال مادرید در این روزها و هفته ها آمار گلزنی خوبی ندارد ولی از نظر برند شوستر، سرمربی سابق رئال مادرید، خرید یک مهاجم در ژانویه امسال مشکل این تیم را رفع نمی کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- برند شوستر سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است که خرید مهاجم در ژانویه برای کهکشانی ها اشتباه است و مشکلی را رفع نمی کند.

به نقل از AS، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از 22 سپتامبر و برد 1-0 مقابل اسپانیول، موفق به گلزنی نشده است و در چهار بازی آخر خود هم موفق به کسب 3 امتیاز نشده است. رئال مادرید در این فصل و از زمان جدا شدن کریستیانو رونالدو دچار بحران در گلزنی شده است و مهاجمین این تیم نتوانستند جای خالی او را پر کنند. کریم بنزما فصل را خوب شروع کرد و در 5 بازی ابتدایی، موفق به زدن 4 گل شد. در سوی دیگر گرت بیل هم در 4 بازی لالیگا موفق به زدن گل نشده و مهاجم ذخیره کهکشانی ها یعنی ماریانو دیاز هم از زمانی که از لیون جدا شد و به رئال مادرید برگشت، تنها 1 بار گلزنی کرده که آن هم مقابل رم در لیگ قهرمانان اروپا بود.

برند شوستر در مصاحبه با مطبوعات اسپانیایی معتقد است که رئال مادرید در ژانویه 2019 نمی تواند مهاجم درجه یک به خدمت بگیرد و از نظر او، جذب مهاجم در نیم فصل یک اشتباه است.

او در این مورد گفت:

رسیدن به نیم فصل با یک ریتم نامناسب بسیار مشکل است و شما نمی توانید در نقل و انتقالات ژانویه ستاره ای که برای تیمش حداقل 20 گل به ثمر رسانده را جذب کنید چون تیم ها این اجازه را به بازیکنان شان نمی دهند. بنابراین خرید مهاجم در نیم فصل از سوی رئال مادرید اشتباه است.

او ادامه داد:

وجود بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، گل زدن برای تیم شما را تضمین نمی کند اما قطعا روی سبک بازی حریف تان تاثیر می گذارد و نحوه بازی اش را تغییر می دهد. گاهی اوقات عدم وجود یک رهبر در رئال مادرید حس می شود برای مثال نبود یک رهبر در مسکو مقابل زسکا مسکو به شدت حس می شد. 

نظر شما