شناسهٔ خبر: 28755341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هیچ آلودگی در آب شرب روستای وسطانیه مشاهده نشده است

اهواز - شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان اعلام کرد که هیچ نوع آلودگی در آب لوله کشی روستای وسطانیه شهرستان شادگان مشاهده نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتشار خبری در خصوص مسمومیت تعدادی از اهالی روستای وسطانیه در شهرستان شادگان در رسانه، شرکت آب و فضلاب روستایی استان خوزستان در توضیحاتی اعلام کرد: با بررسی های به عمل آمده و انجام آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی، هیچ گونه آلودگی در آب شرب روستای وسطانیه مشاهده نشده است.

در این توضیحات آمده است: آب شرب روستای وسطانیه از طریق تاسیسات آب حیات تامین می‌شود که آب شرب ۱۷ روستای شهرستان شادگان را تامین می‌کند با بررسی های به عمل آمده و انجام آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی هیچ گونه آلودگی در آب شرب روستای وسطانیه و سایر روستاهای تحت پوشش تاسیسات آب حیات مشاهده نشده است.

حسین سالمی بخشدار مرکزی شادگان روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اهالی روستای وسطانیه همچون دیگر مناطق شهرستان آب تصفیه شده مصرف می کنند و احتمال اینکه این مسمومیت ناشی از آب شرب باشد خیلی کم است.

سالمی در ادامه گفت: کودکی که در این روستا فوت شده دچار بیماری بوده و از ۱۰ روز قبل فوت شده و ارتباطی با مسمومیت امروز ندارد.

وی با اعلام اینکه نفرات مسموم از یک خانواده بوده اند، تصریح کرد: دیگر اهالی روستا به هیچ گونه مسمومیتی دچار نشده و این دال بر احتمال استفاده از غذای تاریخ مصرف گذشته یا موارد مشابه باشد. 

نظر شما