شناسهٔ خبر: 28752887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مسئولان و امامان جمعه مامور به خدمت به مردم هستند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- رئيس دفتر مقام معظم رهبري در آئين معارفه امام جمعه ايلام: همه مسئولان و امامان جمعه بايد با تاسي از رفتار و منش رهبر معظم انقلاب خود را مکلف به خدمت به مردم بدانند.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني در نشست شوراي اداري استان و آئين معارفهمسئولان و امامان جمعه مامور به خدمت به مردم هستند نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: آنچه که امروز مهم است اين است که در شرايط کنوني کشور مسئولان از هرگونه اسراف پرهيز کرده و خود را براي خدمت بي منت به مردم بخصوص مردم مناطق محروم آماده کنند.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به اينکه مردم استان ايلام در دوران هاي مختلف انقلاب پشتيبان امام، رهبري و نظام اسلامي بوده اند افزود: اين مردم در دوران دفاع مقدس با تقديم جوانان خود پاي انقلاب محکم ايستادند و در اوج بمباران ها شهر و ديار خود را ترک نکردند.
حجت الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني تاکيد کرد: اين استان همچون ساير مردم ايران اسلامي عاشق اهل بيت ، محرم و امام حسين هستند، همان چيزي که امروز دشمنان نظام مي خواهند آن را از ملت ايران بگيرند ولي افتخار شما امروز ميزباني و خدمت به زائران ابا عبدالله الحسين (ع) است.
رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور هم در اين آئين با قدرداني از خدمات چندين ساله حجت الاسلام والمسلمين لطفي  نماينده سابق ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: حضور امام جمعه به مثال چتر مهر روزي مقام معظم رهبري در اقصي نقاط کشور است.
حجت الاسلام والمسلمين حاج علي اکبري افزود: بايد در چهل سالگي انقلاب امامان جمعه با همراهي مسئولان در استان ها نقشه مهندسي فرهنگي کشور را پيش ببرند و سهم هر شهر و روستا را از اين نقشه راه مشخص کنند.
استاندار ايلام نيز در آئين معارفه امام جمعه ايلام گفت: اين استان مهد پرورش عالمان و نخبگان مطرح در کشور همچون مرحوم آيت الله حيدري ايلامي است.
قاسم سليماني دشتکي با اشاره به سفر مقام معظم رهبري در دي ماه سال 69 به استان ايلام تاکيد کرد: هرچند اين سفر برکات زيادي براي استان به همراه داشت اما در اين برهه اين استان محروم نيازمند توجه بيشتر مسئولان براي رسيدن به توسعه يافتگي است.
رئيس مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم گفت: استان ايلام از ظرفيت هاي خوبي براي رونق اشتغال و سرمايه گذاري بويژه در حوزه نفت و گاز برخوردار است.
شادمهر کاظم زاده تاکيد کرد: ما بايد سرمايه گذاري را در استان با دادن مشوق هاي لازم نهادينه کنيم.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با قدرداني از اعتماد مقام معظم رهبري به وي براي پذيرفتن رسالت خطير نمايندگي ولي فقيه در استان گفت: کاري سختي است اما چون معظم له به بنه اعتماد کردن د با تمام توان کار خواهم کرد.
حجت الاسلام والمسلمين کريمي تبار تاکيد کرد: من فرزند اين استان هستم هم در دوران انقلاب حضور داشتم و هم شاهد پرپر شدن فرزندان اين خطه مرزي در بمباران ها و جبهه هاي نبرد حق عليه باطل بوده ام ، انشالله خداوند به ما توفيق دهد که در اين نظام خدمتگزار مردم باشيم.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام افزود: اعلام مي کنم براي ارتباط با بنده هيچ واسطه اي وجود ندارد و اجازه نمي دهم که کسي در ارتباط با بنده کوچکترين سوء استفاده اي بکند.
حجت الاسلام والمسلمين کريمي تبار  افزود: در پايان از خدمات چندين ساله حجت الاسلام والمسلمين لطفي  نماينده سابق ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام که حق پدري برگردن ما دارد قدرداني مي کنم.
حجت الاسلام والمسلمين کريمي تبار روز چهارشنبه هيجدهم مهرماه  با حکم مقام معظم رهبري به عنوان نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام منصوب شد.
پيش از اين حجت الاسلام والمسلمين لطفي  به مدت 17 سال عهده دار اين رسالت خطير بود.

نظر شما