شناسهٔ خبر: 28721354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

3880 دانش آموز از طرح ارمغان مهر هلال احمر بهره مند شدند

زاهدان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و 880 دانش آموز شهرستان های نیکشهر، خاش، سراوان، چابهار و ایرانشهر در جنوب استان از ابتدای مهر تاکنون زیرپوشش طرح «ارمغان مهر» این نهاد قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

رسول راشکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران داوطلب طرح ارمغان مهر را در مناطق محروم به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار به اجرا درآورده به طوری که تاکنون 2 میلیارد و 851 میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت در قالب پوشاک و لوازم التحریر کمک شده است.
وی کمک به افراد محروم و نیازمند و ایجاد انگیزه بین دانش آموزان به منظور فراگیری بیشتر علم و دانش را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ویزیت رایگان بیماران در شهرستان های نیکشهر و سرباز را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و افزود: همزمان با مهرماه اعضای این جمعیت در شهرستان های یادشده اقدام به ویزیت رایگان 310 بیمار و ارائه داروی رایگان به آنان کردند.
راشکی اهدای خون توسط 211 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان های ایرانشهر، سرباز، فنوج و مهرستان را از دیگر اقدامات این نهاد در مهر ماه برشمرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی افزون بر 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت به عنوان پهناورترین استان کشور دارای بیش از 720 هزار دانش آموز است.
7316 **6081

نظر شما