شناسهٔ خبر: 28707225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارئه خدمات بهداشتی و درمانی بیمه سلامت استان ایلام

رحیمی گفت: بیمه سلامت استان ایلام با 340هزار نفر جمعیت بیمه خدمات بهداشتی و درمانی را به هم استانی های عزیز ارائه می دهد.

صاحب‌خبر -

ارئه خدمات بهداشتی و درمانی  بیمه سلامت استان ایلامرحیمی  مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام در گفت و گو با خبر نگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیمه سلامت ایلام با 340هزار نفر جمعیت  بیمه خدمات بهداشتی و درمانی را به هم استانی های عزیز ارائه می دهد.
 رحیمی افزود:بیشترین جمعیت تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت استان و بیشترین جمعیت صندوق استان صندوق بیمه عشایر و روستایی است.

وی ادامه داد:مهم ترین راه کار برای خدمات رسانی بهتر به بیمه شده گان در استان با استفاده از تجربیات کشور های پیشرفته در حوزه ی سلامت اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده است.
 

رحیمی بیان کرد:میزان مراجعات بیمه شدهگان به مراکز بهداشتی درمانی در سال 96 دو میلیون و شیصد هزار بار مراجعه در سال است.

وی اضافه کرد:باتوجه به اجرای راهنماهای بالینی توسط پزشکان و مراکز بهداشتی درمانی میزان مراجعت بیماران با تجویز بهینه دارو پارا کلینیک میزان مرا جعات به مراکز بهداشتی درمانی از روند بهتری نسبت به سال 96 در حال اجرا است.

مدیر کل بیمه سلامت استان  گفت:یکی از مشکلات استان در سال گذشته مصرف بی رویه ی دارو و خود درمانی همچنین انجام پارا کلینیک غیر ضروری بوده است که با مکانیزه نمودن در یافت خدمات با تایید سامانه الکترونیکی دریافت خدمات و تایید خدمات می گردد.

رحیمی افزود: در خصوص صندوق بیمه سلامت ایرانیان افرادی که مایل باشند از خدمات بخش دولتی و خصوصی استفاده کنندمی توانند با پرداخت 50در صد مبلغ حق سرانه دفتر چه بیمه ایرانیان دریافت نمایند .

وی ادامه داد:بیمه شده گان صندوق بیمه سلامت  همچنان می توانندبه صورت رایگاه از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.

انتهای پیام/با

 خدمات بیمه سلامت استان ایلام

برچسب‌ها:

نظر شما