شناسهٔ خبر: 28702517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بارکلی: مطمئنم روز به روز بهتر و آماده‌تر می‌شوم؛ انگلیس می‌توانست با سه گل کرواسی را شکست بدهد

میلاد وفادار

پس از بازگشت به جمع سه شیرها، هافبک چلسی مصمم است تا جایگاهش را حفظ کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از حضور در بازی بدون گل کرواسی-انگلیس در جمعه شب، راس بارکلی عزم خود را برای ماندن در ترکیب تیم ملی انگلیس جزم کرده است.

به گزارش FFT، بارکلی از سال ۲۰۱۶ به دلیل مصدومیت و فرم بدش در اورتون و ابتدای دوران حضورش در چلسی، برای سه شیرها بازی نکرده بود. این هافبک ۲۴ ساله پس از بازی شب گذشته در مورد حس خود از بازگشت به تیم ملی و این که آیا حس انجام دوباره اولین بازی ملی را برای او داشته است، گفت:

نه. چون قبلا هم اینجا بودم و می‌دانم که بازی کردن برای انگلیس چگونه است و برای همه و خودم چه ارزشی دارد. در طول سالیان تلاش زیادی به خرج دادم و حالا حس شادابی و نیرومندی دارم. مطمئنم که به آماده‌تر شدن و بهتر شدن ادامه خواهم داد. به سختی در سطح باشگاهی تلاش می‌کنم و امیدوارم این کوشش‌ها ثمربخش باشند. 

بازی با کرواسی به دلیل محرومیت میزبان بابت پرتاب صلیبی شکسته از سوی طرفدارانش به زمین در بازی سال ۲۰۱۶ با ایتالیا، پشت درهای بسته برگزار شد. بارکلی در مورد بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر و همچنین در نگاهی کلی به بازی اظهار داشت:

عجیب بود ولی پیش از این در تیم‌های پایه در چنین شرایطی بازی کرده‌ایم. به نظرم در نیمه دوم فرصت‌های خودمان را داشتیم و شاید روز دیگری در چنین مسابقه‌ای، با هر سه امتیاز و پیروزی ۳-۰ زمین بازی را ترک کنیم. معتقدم که امروز باید کمی بی‌رحم‌تر بازی می‌کردیم. بهترین فرصت‌ها نصیب ما شد و به جز چند شوت از پشت محوطه جریمه، واقعا یادم نمی‌آید که حریف موقعیت‌های چندانی داشته باشد. ناامید کننده‌ است که نتوانستیم برنده این مسابقه شویم.  

نظر شما