شناسهٔ خبر: 28701346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تبریک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، در تماسی تلفنی با دکتر امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: خبر افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانی  در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و کسب سه مدال طلا و شش مدال نقره باعث مسرت و سربلندی مردم عزیز کرمان شد.

وی افزود: این افتخار همه کرمانی هاست که ۹ مدال با ارزش توسط شما ورزشکاران این خطه قهرمان به ملت سربلند ایران اسلامی به ارمغان آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تلاش خستگی ناپذیر و همت بلند شما فرزندان عزیز ایران صحنه های غرور آفرینی را خلق کرد، تصریح کرد: این پیروزی های مقتدرانه و دلاورانه شما بار دیگر سرود باشکوه مان را طنین انداز و پرچم سه رنگ ملت بزرگ ایران را به اهتزاز در آورد و همچنین کام جان ورزش دوستان و ورزشکاران میهن مان را شیرین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: مدال های رنگین شما نشان دیگری از شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه های مختلف را به منصه ظهور رساند، که اینجانب این موفقیت ارزشمند را به همه ملت قهرمان ایران، کرمان و خانواده های محترمتان که نقش ارزنده ای در این پیروزی ها داشته اند تبریک عرض میکنم و امیدوارم همه مسئولان وظیفه شناس حوزه ورزش و جوانان با توجه و برنامه ریزی در جهت تداوم موفقیت ها و ظهور توانایی های آینده سازان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

وی ضمن خدا قوت و تقدیر از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان ورزش، سربلندی روزافزون نوجوانان و جوانان عزیزمان را از خدای منان آرزو کرد.

 

نظر شما