شناسهٔ خبر: 28700515 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

به منظوربهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان جنوبی؛

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد بیرجند شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظوربهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خراسان جنوبی، بازدید از مراکز آموزش عالی و دیدار با دانشگاهیان ، دقایقی پیش وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاه‌های استان، برخی مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه صنعتی بیرجند، در این سفر دکتر غلامی از دانشگاه های بیرجند و صنعتی بیرجند، دانشکده های فردوس و سرایان بازدید و پروژ‌ه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان را افتتاح می‌کند.

بهره برداری ازسرای دانشجویان متاهل دانشگاه صنعتی بیرجند، مرکز تحقیقاتی سیستم های هوشمند توان و انرژی، آزمایشگاه برق و کامپیوترو مرکز مشاوره و درمان این دانشگاه، بازدید از بخش های مختلف دانشگاه بیرجند وهمچنین بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناوری پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی از جمله برنامه های دکتر غلامی در این سفر است.

برگزاری نشست های جداگانه با شورای دانشگاه های بیرجند و صنعتی بیرجند و رؤسای دانشگاه‌ها و اعضای هیئت علمی این استان و حضور در شورای اداری استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در سفر به این استان به شمار می رود.

نظر شما