شناسهٔ خبر: 28696642 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکنش همسر ترامپ به فساد اخلاقی شوهرش

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا به اخبار مربوط به انحراف اخلاقی همسرش واکنش نشان داد.
خبرها مربوط به فساد اخلاقی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در فضای رسانه ای آمریکا داغ شده است. چندین زن آمریکایی مدعی شده اند ترامپ با آنها روابط غیراخلاقی داشته است. البته ترامپ و وکیل او این اتهامات را رد کرده اند.
امروز ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا نیز به این اتهامات واکنش نشان داد.
ملانیا ترامپ در گفتگو با شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز در این باره گفت: این مسئله برای من دغدغه و مسئله مورد توجه نیست. من مادر هستم و در عین حال همسر رئیس جمهور آمریکا هستم و به جای فکر کردن به این مسائل، کارهای بسیار مهمتری دارم که باید به آنها بپردازم و به آنها فکر کنم. اما من هم می دانم که شایعات در روزنامه ها و مجلات خوب فروش می رود و برای نشریات پول به همراه دارد. به هر حال متاسفانه ما امروزه در چنین دنیایی زندگی می کنیم. بی تردید گمانه زنی های رسانه ها همواره خوشایند نیست. اما من می دانم که چه چیزی درست و چه چیزی غلط است. راست و دروغ را می شناسم.
ملانیا ترامپ در پاسخ به سخن رودی جولیانی مشاور حقوقی ترامپ که گفته است ملانیا باور ندارد همسرش با یک هنرپیشه فیلم های مستهجن روابط غیراخلاقی داشته است گفت: من هرگز با آقای جولیانی در این باره صحبت نکرده ام. نمی دانم چرا او چنین حرفی زده است. از خود او در این باره بپرسید. من رابطه خوبی با همسرم دارم. سخنان رسانه ها در این باره گمانه زنی و شایعات است و مطالب رسانه ها همواره درست نیست.

نظر شما