شناسهٔ خبر: 28693375 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لئو سانتوس، مدافع میانی 19 ساله کورینتیانس در رادار رئال مادرید

مهدی آزادی

کهکشانی‌ها بازار برزیل را کاملا زیر نظر دارند. این بار مدافع کورینتیانس توجه آنها را به خود جلب کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - لئو سانتوس، مدافع میانی 19 ساله برزیلی کورینتیانس توجه رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

به گزارش مارکا، لئو سانتوس مدافعی راست پا است که استعدادیابان باشگاه از چند سال پیش او را زیر نظر دارند. سانتوس به لطف انتقال بالبوئنا به وست هم خیلی زود توانست از تیم دوم کورینتیانس به تیم اول برسد و با عملکرد خوبش، جایگاهش در ترکیب را حظ کند. او در 14 بازی اخیر کورینتیانس در ترکیب بوده و در کوپا لیبرتادورس هم بازی کرده است. رئال مادرید زمانی به سانتوس علاقه مند شد که او برای حضور در تورنمنتی به همراه تیم زیر 17 ساله‌های برزیل به اسپانیا سفر کرده بود. از آن زمان نام سانتوس در لیست باشگاه قرار دارد. 

سانتوس مدافعی راست پا است و رئال مادرید بازی‌های آتی او در کورینتیانس و کوپا آمریکای زیر 20 ساله‌ها را نیز زیر نظر خواهد گرفت. در روزهای اخیر هیئتی از رئال مادرید برای زیر نظر گرفتن وضعیت رودریگو گوئس راهی برزیل شد تا در کنارش، عملکرد دیگر گزینه‌ها از جمله لئو سانتوس نیز به دقت بررسی شود. سانتوس تا سال 2020 با کورینتیانس قرارداد دارد.

بازار فوتبال برزیل به نظر برای رئال مادرید تبدیل به یک اولویت شده است و این باشگاه ظاهرا دوست ندارد فرصت جذب هیچ یک از استعدادهای برتر این کشور را از دست بدهد. وینیسیوس و رودریگو گوئس آخرین بازیکنانی بودند که در سنین پایین جذب رئال مادرید شدند.

نظر شما