شناسهٔ خبر: 28676436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

محمديان: مدالم را به شهداي حادثه تروريستي اهواز تقديم مي کنم/ بهترين رکورد ورزشي ام را ثبت کردم

صاحب‌خبر -
محمديان: مدالم را به شهداي حادثه تروريستي اهواز تقديم مي کنم/ بهترين رکورد ورزشي ام را ثبت کردم
خبرگزاري آريا - قهرمان پرتاب وزنه بازي هاي پاراآسيايي جاکارتا گفت: من و مربي ام خيلي زحمت کشيديم و اين مدال را به شهداي حادثه تروريستي اهواز و شهيد هادي الماسيان که همشهريم بود، تقديم مي کنم.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس از جاکارتا، سجاد محمديان درباره کسب مدال طلاي پرتاب وزنه بازي هاي پاراآسيايي جاکارتا گفت: رقابت خوبي را داشتم و فقط کمي شرايط شرجي آب و هوايي جاکارتا اذيتم کرد، اما خدا را شکر توانستيم بر شرايط جوي غلبه کرده و بهترين رکورد دوران ورزشي ام را اينجا به ثبت برسانم.
وي که در پرتاب وزنه کلاس F42 با پرتاب 15 متر و 27 سانتيمتر رکورد آسيا را ارتقاء داد، اظهار داشت: رکورد بازي هاي پاراآسيايي متعلق به من بود که در اينچئون کره جنوبي 13 متر و 86 سانتيمتر به ثبت رسانده بودم و با زحمات مربي عزيزم اينجا توانستم حدود يک متر و 50 سانتيمتر ارتقاء دهم.
ملي پوش کشورمان اين رقابت ها را استارتي براي رقابت هاي جهاني امارات و پارالمپيک 2020 توکيو دانست و گفت: در کلاسي که من فعاليت مي کنم فقط ماده پرتاب وزنه برگزار شد و در پرتاب ديسک هم که تمرين کرده بودم مسابقات برگزار نشد. سهميه بازي ها پارالمپيک توکيو در رقابت هاي جهاني امارات توزيع مي شود و من قصد دارم در اين مسابقات سهميه پارالمپيک را کسب کنم.
وي با بيان اين مطلب که سختي هاي زيادي کشيده است، اظهار داشت: سختي هاي زيادي کشيده ام، اما با برنامه ريزي هاي خوب فدراسيون و برگزاري اردوهاي غير متمرکز و حمايت هاي مالي توانستم مزد زحمات فدرسيون و مربي ام را بدهم. من و مربي ام خيلي زحمت کشيديم و اين مدال را به شهداي حادثه تروريستي اهواز و شهيد هادي الماسيان که همشهريم بود، تقديم مي کنم.
انتهاي پيام/س

برچسب‌ها:

نظر شما