شناسهٔ خبر: 28673910 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر جدید بازی Resident Evil 2 موجودات Licker را نمایش می‌دهد

کپکام تا به حال تریلرهای مختلفی را از بازی Resident Evil 2 منتشر کرده است تا بازی‌بازان را با گیم‌پلی این بازی و شخصیت‌های آن بیشتر اشنا کند. در جدید‌ترین تریلر منتشر شده از بازی Resident Evil 2، بار دیگر نگاهی خواهیم داشت به گیم‌پلی بازی با حضور شخصیت کلر ردفیلد (Claire Redfield).

صاحب‌خبر -
تریلر جدید بازی Resident Evil 2 موجودات Licker را نمایش می‌دهد

کپکام تا به حال تریلرهای مختلفی را از بازی Resident Evil 2 منتشر کرده است تا بازی‌بازان را با گیم‌پلی این بازی و شخصیت‌های آن بیشتر اشنا کند. در جدید‌ترین تریلر منتشر شده از بازی Resident Evil 2، بار دیگر نگاهی خواهیم داشت به گیم‌پلی بازی با حضور شخصیت کلر ردفیلد (Claire Redfield).

طی روزهای گذشته تریلرهای مختلفی از گیم پلی بازی Resident Evil 2  منتشر شد که شاهد بخش‌های آغازین بازی با حضور شخصیت کلر ردفیلد (Claire Redfield) بوده‌‌ایم. حال به تازگی کپکام تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که بار دیگر گیم‌پلی بازی با شخصیت کلر ردفیلد را نمایش می‌دهد. در این تریلر کوتاه، شاهد هستیم که کلر درون اتاقی در ساختمان پلیس راکون سیتی محبوس شده است، اتاقی که یک مهمان ناخوانده دارد و آن هم چیزی نیست جز یک هیولای خوفناک به نام Licker. شما می‌توانید تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

اگرچه بازی Resident Evil 2 به مانند Resident Evil 7 اول شخص نیست اما به نظر می‌رسد قصد دارد راه این بازی را ادامه داده و ترس و وحشت را بار دیگر به این سری بازگرداند؛ ویژگی که باعث شد نسخه‌های کلاسیک این سری به سرعت در نزد کاربران محبوب شوند.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ جمعه پنجم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (بیست و پنجم ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما