شناسهٔ خبر: 2858569 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

شاهكار بزرگ پرسپوليس

تادئو نام بازیکن برزیلی است که به تازگی با باشگاه پرسپولیس عقدقرارداد کرده و از روز گذشته رسماً در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598، حميد درخشان و دستيارانش با ديدن فيلم بازي‌هاي تادئو، از باشگاه خواستند اين بازيكن را جذب تيم كنند ولي وقتي تادئوي برزيلي به تهران آمد، تازه درخشان متوجه شد ماجرا چيست. اين بازيكن روز گذشته به محل تمرين پرسپوليس در درفشي‌فر رفت تا كارش را شروع كند. همان لحظه‌اي كه داشت پيراهن تيم را در رختكن مي‌پوشيد، بازيكنان نزديك بود از تعجب شاخ دربياورند زيرا پيراهن تيم برايش تنگ بود!



اين بازيكن حداقل 7 كيلو اضافه وزن دارد و در حالي كه ساير بازيكنان مشغول بدنسازي بودند، به همراه حسين عبدي به زمين چمن رفت تا تمرينات بدني‌‌اش را آغاز كند. شاهكار پرسپوليسي‌ها در اين خريد نيز كاملاً هويداست و نشان مي‌دهد كادرفني فقط با ديدن فيلم، اقدام به جذب تادئو كرده‌اند. البته يكي از اعضاي كادرفني در جواب به سؤال ما كه چرا اين بازيكن را با چنين شرايطي جذب كرده‌‌ايد، گفت: «مطمئن باشيد در 40 روز گذشته آنقدر تمرين مي‌كند تا چشمانش از حدقه دربيايد و 5 كيلو كاهش وزن هم داشته باشد!»

خبر ورزشی

نظر شما