شناسهٔ خبر: 28510883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ششمین سال اجرای نمایشنامه «اسیران عشق، کاروان خورشید» در پیشوا

خبرگزاری صداوسیما

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا از اجرای نمایشنامه «اسیران عشق، کاروان خورشید» با محوریت تبیین شخصیت سیاسی، مذهبی و الهی حضرت زینب(س) برای ششمین سال متوالی در پیشوا خبر داد.

صاحب‌خبر -
 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ طاهری گفت: نمایش مذهبی کاروان خورشید برای ششمین سال متوالی در شهرستان پیشوا با موضوع خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) در کوفه و شام به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم تبیین شخصیت سیاسی، مذهبی و الهی حضرت زینب(س) به عنوان الگوی مناسب برای جامعه بویژه بانوان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، با اشاره به استقبال عاشقان اهل بیت(ع) از این نمایش گفت: این نمایش مذهبی در سال ۹۵ به ثبت آثار ادبی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است و هر ساله مجموعه شهرستان تلاش می کند این نمایش با شکوه برگزار شود.

وی افزود: نمایش “اسیران عشق، کاروان خورشید”با برنامه‌ریزی‌های فراوان و همکاری بیش از ۵۰ بازیگر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع)، شهرداری، بخشداری و مسئولان شهرستان به روی صحنه می‌رود.

طاهری در پایان ضمن دعوت از مردم برای تماشای این نمایشنامه گفت: این نمایش در روزهای چهارشنبه، ۱۱ مهرماه، ساعت ۳:۳۰ در سالن هلال احمر، پنج‌شنبه، ۱۲ مهرماه در تالار قرآن شیخ جنید رازی و جمعه، ۱۳ مهرماه، ساعت ۳:۳۰ در بخش جلیل‌آباد، سالن ورزشی شهید سخایی برگزار خواهد شد.

نظر شما