شناسهٔ خبر: 28356961 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

همزمان با بازگشایی مدارس انجام شد:

تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و خدمات شهری شهرداری اسلامشهر

جوان آنلاين

ابراهیم ابراهیم سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از افزوده شدن ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اسلامشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم ابراهیم سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از افزوده شدن ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اسلامشهر خبر داد.

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اسلامشهر افزوده شد .

سرپرست سازمان حمل و نقل وبار ومسافر شهرداری اسلامشهر ادامه داد: از این تعداد اتوبوس ۱۰ دستگاه در خط واوان به مترو آزادگان ۵  دستگاه در خط قائمیه به آذری، ۵ دستگاه در خط مهدیه به آذری و ۵ دستگاه دیگر در خط خیابان کاشانی به آزادی در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان هستند.

وی با تاکید بر اینکه در فاز اول از ۵۰دستگاه خریداری شده، ۲۵دستگاه وارد چهار خط پر تردد   اسلامشهر شده است، عنوان کرد: برای خرید این تعداد اتوبوس ۱۶میلیارد تومان هزینه شده است که ظرفیت جابجایی ۱۲هزار و پانصد نفر در سیستم حمل و نقل عمومی را دارد.

ابراهیم با اعلام اینکه با ورود اتوبوس‌های خریداری شده برای ۵۰ نفر ایجاد اشتغال شده ،تصریح کرد: سازمان حمل ونقل وبار و مسافر شهرداری در نظر دارد در حد بضاعت خود هر ماه دو ایستگاه اتوبوس و یا تاکسی را ساماندهی و مجهز به صندلی انتظار کند.

وی بیان کرد:همزمان با ورود ۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری، ۹۰۰ تاکسی ساماندهی شده وبه خطوط تاکسیرانی افزوده شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر ابراز داشت: از مجموع تاکسی‌های ساماندهی شده ۶۰۰دستگاه با ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به سیستم ورود پیدا کرده است.

نظر شما