شناسهٔ خبر: 28355408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

اجرایی شدن نرخ سوخت شناورهای تجاری از هفته آینده در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: با توجه مشکلات شناورهای استان نرخ سوخت این شناورها تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مشکل لنج‌داران و ملوانان در سواحل استان بوشهر برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهراظهار داشت:  شناورهای تجاری افزون بر تامین مایحتاج عمومی بندرنشینیان استان بوشهر نقشی مهم در صادرات کالا دارند.

وی با بیان اینکه مقابله با کالای قاچاق در استان از سوی دستگاه‌های ذیریط قابل تحسین و تقدیر است اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران مبارزه با قاچاق اعم از تعزیرات حکومتی، نیروی امنیتی و انتظامی، دریابانی، سپاه، گمرک و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر و سپاس است.

گراوند گفت: برای رونق بخشی به صنعت تجارت دریایی، تسریع در صادرات و تامین مایحتاج عمومی جامعه، نرخ سوخت شناورهای تجاری در هیات دولت تصویب شد که باید برای رونق بخشیدن به فعالیت تجارت دریایی این مصوبه عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت ساحل نشینان استان بوشهر از طریق دریا می باشد افزود: علاوه بر صید و صیادی بسیاری از مردم ساحل نشین استان بوشهر از طریق تجارت دریایی امرار معاش می‌کنند که باید تسهیلات لازم در این راستا فراهم شود و توسعه یابد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع مهم نرخ سوخت این شناورها در استان بوشهر تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مشکل لنج‌داران و ملوانان در سواحل استان بوشهر برطرف شود.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های‌ نفتی استان بوشهر موظف است تا هفته آینده نرخ سوخت شناورهای تجاری مصوب هیئت دولت برای اجراء در استان پیگیری و اجرایی کند.

انتهای پیام/

نظر شما