شناسهٔ خبر: 28354821 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

یداللهی مطرح كرد:

اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه؛ از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس

گروه اجتماعی ـ رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و شناخته شدن انقلاب در جهان را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، همایش بصیرتی به‌همت حوزه ادارات سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 4 مهرماه با حضور بسیجیان ادارات در شركت برق منطقه‌ای فارس برگزار شد.
سردار یداللهی، از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در این همایش با بیان اینكه دشمنان همواره وحدت ملت ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند، گفت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.
وی، اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و شناخته شدن انقلاب در جهان از جمله مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود:‌ رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.
یداللهی اظهار كرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینكه در این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است، افزود: آن‌ها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه‌ بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‌ها بداند.
کریمی، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز در این همایش گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
وی با بیان اینكه فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌بینند، افزود: وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند. ایستادگی آن‌ها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.
انتهای پیام

نظر شما