شناسهٔ خبر: 28347718 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

ملت ایران نقشه‌های قدرت‌های استعماری به ویژه آمریکا را نقش بر آب خواهند کرد

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: ملت شهید پرور ایران با استقامت خود نقشه‌های قدرت‌های استعماری به ویژه آمریکا را نقش بر آب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، علامه راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل این حزب از دست داشتن داعش به سرپرستی کشورهای عربی در حمله تروریستی اهواز خبر داد.

علامه جعفری با محکوم کردن حمله تروریستی اهواز و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه تأکید کرد، ایران نقش کلیدی در مبارزه با قدرت‌های استعماری در آسیا دارد.

دبیر کل حزب وحدت مسلمین اظهار داشت: ملت شهید پرور ایران با استقامت خود نقشه‌های قدرت‌های استعماری به ویژه آمریکا را نقش بر آب خواهد کرد.

وی افزود: داعش به سرپرستی برخی کشورهای عربی در حمله تروریستی اهواز نقش دارند.

علامه جعفری گفت: دسیسه‌های عربستان و امارات متحده عربی برای همه آشکار شده است و ما به حمایت خود از ایران و تمام ملت‌های آزاده جهان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ان شا الله به زودی تروریست‌ها و کسانی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند نتیجه اعمال خود را خواهند دید

علامه جعفری تصریح کرد: ما از طرف ملت پاکستان به مردم ولایتمدار و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت می‌گویم و در غم آنها شریک هستیم و ان شاءالله آن روز دور نیست که ترویست ها از صفحه دنیا نابود شوند.

شنبه این هفته عناصر وابسته گروهک «الاحوازیه» به رژه نیروهای مسلح ایران به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهر اهواز حمله کردند که بر اثر این حمله تروریستی ۲۵ تن شهید و بیش از ۶۰ نفر دیگر مجروح شدند./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما