شناسهٔ خبر: 28347707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ارومیه:

اقتدار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه ارومیه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال دادن اقتدار رزمندگان اسلام به نسل جدید است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کریم علی نژاد روز چهارشنبه در آیین افتتاح پایگاه های بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در آموزشگاه شهید افخمی نیا، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا تاریخ 200 ساله جنگ های ایران را بازخوانی کنیم و متوجه شویم که رزمندگان دوران دفاع مقدس چه کار بزرگی را در دفاع از خاک میهن اسلامی انجام دادند.
وی اضافه کرد: بخش های مختلفی در جنگ های گذشته از کشور جدا شد که از جمله آنها می توان به جدا شدن بحرین در همین 50 سال اخیر و در دوران پادشاهان بی کفایت پهلوی اشاره کرد.
وی ادامه داد: در جنگ جهانی بدون اطلاع پادشاه ایران، انگلیس و شوروی کشور ما را به 2 بخش مابین خود تقسیم کردند؛ در حالی که نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس یک تنه و با دست خالی مقابل غرب و شرق ایستاد و با سر بلندی و پیروزی از میدان بیرون آمد.
فرمانده سپاه ارومیه گفت: اگر ما توانستیم از آن دوران سخت عبور کنیم و امروز موشک نقطه زن تولید کنیم، پس شایسته نیست که مدیران اقتصادی و صنعتی و سیاست مداران از ناتوانی سخن بگویند.
سرهنگ علی نژاد افزود: گره مشکلات کشور همچون 40 سال گذشته به دست مردم قابل حل است به شرطی که مدیران با همت و مدیریت جهادی برای کشور تلاش کنند و مردم شاهد تلاش شبانه روزی آنان باشند.
به گزارش ایرنا، پایگاه های بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در آموزشگاه شهید افخمی نیا به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد؛ هفته دفاع مقدس از 31 شهریور /شنبه این هفته/ آغاز می شود و تا ششم مهرماه ادامه می یابد.
6009/3072

نظر شما