شناسهٔ خبر: 28345759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

عليرضا مرزبان: برنده دربي تيمي است که روز بازي حالش بهتر باشد

عليرضا مرزبان، سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: شرايط پرسپوليس بهتر از استقلال است، اما برنده دربي فردا تيمي است که در روز بازي حال و روز بهتري داشته باشد.

صاحب‌خبر -

عليرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري روزنامه نود، در واکنش به نظر کارشناس داوري برنامه نود در مورد بازي تيم‌هاي سايپا و نفت مسجدسليمان مبني بر اينکه داور اين مسابقه يک پنالتي براي تيم ميهمان اعلام نکرده است، اظهار داشت: نظر کارشناس داوري براي من قابل احترام است و فقط مي‌توانم بگويم اميدوارم هر فرد مسئولي چه در فوتبال و چه در مسائل اجتماعي در کارش شرافت داشته باشد و با کارهاي ناجونمردانه به دنبال رسيدن به خواسته‌اش نباشد. شرافت کاري مهم‌ترين فاکتور يک انسان است که همه ما بايد آن را سرلوحه زندگي خود قرار دهيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با مثبت ارزيابي کردن اوضاع تيمش يادآور شد: شرايط خيلي خوب است و ما قدم به قدم جلو مي‌رويم. در روز‌هاي اخير با بازيکناني که از فصل پيش در جمع‌مان هستند تسويه حساب شد و با نفراتي هم که جدا شدند به‌زودي تسويه حساب خواهد شد. ضمن اينکه تا زمستان هم سعي مي‌کنيم پرداختي به بازيکنان تيم را به 40 درصد برسانيم. قدم‌هايي که در تيم برداشته مي‌شود ما را به آينده اميدوارتر مي‌کند.

وي با اشاره به برنامه‌ريزي سازمان ليگ مبني بر اينکه بازي عقب افتاده استقلال و نفت مسجد سليمان بايد روز سه‌شنبه هفته آينده برگزار شود، عنوان کرد: به‌هرحال ما تابع سازمان ليگ هستيم و بايد هر برنامه‌اي را که اعلام مي‌شود، بپذيريم.  تا الان باشگاه ما همکاري لازم را با سازمان ليگ داشته است و در آينده هم همين‌طور خواهد بود. بازي ما با استقلال در نهايت بايد انجام شود و به تاريخ برگزاري اين مسابقه اعتراضي نداريم.

مرزبان که سابقه حضور در دربي پايتخت را هم در کارنامه مربيگري خود دارد، درباره دربي 88 که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دربي بزرگ‌ترين بازي فوتبال ايران است که واقعاً حال و هواي خاصي دارد. نظر من اين است که دربي فردا هيچ ارتباطي به شرايط فعلي دو تيم ندارد و همه چيز به حال و روز تيم‌ها در همان روز مسابقه بستگي دارد. پرسپوليس به سبب بردهاي اخيرش و حضور در جمع چهار تيم برتر آسيا با شايستگي تمام، از شرايط ايده‌آلي برخوردار است در حالي که استقلال بعد از سونامي که پيش از آغاز فصل در اين تيم رخ داد و خيلي دير براي جذب بازيکنان جدا شده اقدام شد، هم‌اکنون از شرايط ايده‌آل به دور است.

مربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس همچنين تصريح کرد: البته اطمينان دارم که استقلال هفته به هفته بهتر خواهد شد و دربي فرصتي ايده‌ال براي اين تيم است تا به روز‌هاي خوبش برگردد. از سوي ديگر پرسپوليسي‌ها هم مي‌خواهند با پيروزي در دربي با روحيه عالي راهي قطر شده و آماده رويارويي با السد شوند.

نظر شما