شناسهٔ خبر: 28343108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز برگزار شد؛

پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرروش منطقه به مناسبت بازگشایی مدارس

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه به مناسبت باز گشایی مدارس این مهم را به همه علم آموزان تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

در قسمتی از این پیام آورده است «ن والقلم و مایسطرون» قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود. بار دیگر فصل «مهر» فرا رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش معلمان و دانش آموزان که صاحبان کسب علم و کمال هستند ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به ما عنایت فرموده است.

وی در قسمت دیگری از این پیام ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  و یاران با وفایش ،آغاز سال تحصیلی و شروع نوای دلنشین درس و مدرسه را به تمام همکاران عزیز و دانش آموزان گرامی به ویژه همکاران تازه ورود به منطقه صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج علمی و اخلاقی و دینی توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواستار شد، مقارن شدن شروع سالتحصیلی با هفته شکوهمند «دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای جامعه و مدرسه رابه یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در «سنگر تعلیم و تربیت» نوید می دهد.

 با اشاره به هفته دفاع مقدس گفته است ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی را محقق سازیم.

امیداست به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خودسازی، علم آموزی دانش آموزان عزیز و ایجاد حماسه ای که مد نظر مقام معظم رهبری است بکوشیم و با «امید وتدبیر» تعلیم و تربیت را قافله سالار باشیم.

با آرزوی عزت و سربلندی برای همه همکاران

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز قدرت مهرآوران

 

 

نظر شما