شناسهٔ خبر: 28340333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حمایت رؤسای بایرن از مالک جنجالی هوفنهایم

اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه، رئیس و نایب‌رئیس بایرن مونیخ با انتشار اطلاعیه‌ای نظر خود را درباره‌ی درگیری‌‌های پرتنش هواداران باشگاه دورتموند و مالک باشگاه هوفنهایم، دیتمار هوپ، اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در بیانیه‌ی هوینس و رومنیگه آمده "خصومت‌های وحشتناک و غیر قابل قبول علیه دیتمار هوپ در استادیومهای آلمان هفته‌ی گذشته در حالی به اوج رسید که شدت و حدت آن شوکه‌کننده بود. ما از طرف باشگاه اف‌سی بایرن، شعارهای شرم‌آور و پلاکاردهایی که علیه این مرد شریف مورد استفاده قرار گرفته بود را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کنیم. دیتمار هوپ شخصیتی است که هیچکس نمی‌تواند او را به بی‌اخلاقی متهم کرده و از این بابت از او خرده بگیرد.


او به دیگران کمک می‌کند، از تعداد زیادی پروژه‌های اجتماعی حمایت کرده و برای شرکت در فعالیت‌های عام‌المنفعه از ثروت شخصی خود مبالغ زیادی هزینه می‌کند. او دائماً از طرف نیازمندان با مسئولین گفتگو کرده، از رشد و توسعه‌ی فوتبال پایه حمایت کرده و به طور کلی در منطقه‌ی خود یکی از بزرگترین حامیان ورزش است. او برای پرورش استعدادهای جدید زیرساخت‌های لازم را می‌سازد و آنها را در اختیار ورزشکاران بااستعداد قرار می‌دهد.

 


فوتبال آلمان باید در مقابل این حملات و بی‌حرمتی‌ها متحد شود. ما باید برای مقابله با این حرکات دست به دست هم بدهیم. اگر کسانی مثل دیتمار هوپ روزی از فوتبال خارج شوند، باید به حال فوتبالی که وضعیتش به اینجا رسیده گریست. ما همه باید در کنار هم بایستیم و با این شرایط مقابله کنیم".

 

بعد از آنکه در بازی هفته‌ی گذشته‌ی دورتموند و هوفنهایم، تماشاچیان دورتموند که برای دیدن بازی به استادیوم خانگی هونفهایم رفته بودند در طول 90 دقیقه شعارهای بسیار تندی علیه هوپ دادند و با باز کردن یک پارچه‌نوشته که در آن هوپ را تلحویاً به قتل تهدید کرده بودند در فوتبال آلمان جنجالی بزرگ به راه انداختند. باشگاه هوفنهایم اعلام کرده از تماشاچی‌هایی که در آن بازی به ورزشگاه خانگی باشگاه خسارت زده‌اند رسماً به مسئولین قضایی شکایت کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما