شناسهٔ خبر: 28340290 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز نشست علنی مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،​ نمایندگان مردم در ابتدا لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی می کنند.
سپس لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در همکاری های تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا - اقیانوسیه، لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح، انتخاب دو نفر از نمایندگان به پیشنهاد کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در هیأت واگذاری فعالیت ها و بنگاه های دولتی به بخش غیردولتی​ و همچنین انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی به پیشنهاد کمیسیون مذکور به عنوان ناظر بر شورای مرکزی زکات از دستور کارهای بعدی نشست امروز خانه ملت است.

 

تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تشکیل جلسه غیرعلنی

تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست علنی صبح امروز، تقاضای تشکیل جلسه غیرعلنی برای بررسی حادثه تروریستی اهواز و همچنین مشکلات اقتصادی داشتند.
در ابتدای نشست علنی مجلس شورای اسلامی و با ورود نمایندگان به بررسی دستور اول مبنی بر بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین قاچاق کالا و ارز تعدادی از نمایندگان با تجمع مقابل جایگاه نطق نمایندگان خواستار تشکیل جلسه غیرعلنی برای بررسی موضوعات حادثه تروریستی اهواز و همچنین مشکلات اقتصادی کشور شدند.
پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده دارد در پاسخ به این تقاضا گفت: تعدادی از نمایندگان از جمله آقای فرهمند خواستار برگزاری نشست غیرعلنی برای بررسی حادثه تروریستی اهواز و همچنین مشکلات اقتصادی کشور هستند که قرار شد این موضوع در هیات رئیسه بررسی شود و سپس روز یکشنبه و با حضور وزرای کشور و اطلاعات جلسه مفصلی برای بررسی این موضوعات تشکیل شود.
این در حالی است که همچنان فرهمند با اصرار بر تقاضای خود بر مقابل جایگاه نطق نمایندگان ایستاده است و تعدادی از نمایندگان از جمله اعضای هیات رئیسه در حال صحبت با وی هستند.

نظر شما