شناسهٔ خبر: 28338793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شفر می تواند از انصاری و آذری استفاده کند/ پرسپولیس آسیا را فدای دربی نمی‌کند

یشکسوت باشگاه استقلال معتقد است پرسپولیس آسیا را فدای دربی نمی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت تیم و بازی حساس مقابل پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: من معتقدم استقلال سال گذشته توسط شفر تیم بسیار خوب و قدرتمندی تشکیل داد اما متاسفانه در میان نیم‌فصل با رفتن بازیکنان ستون اصلی تیم از دست رفت و شفر باید دوباره یک تیم جدید می ساخت و شاید مهمترین دلیل حذف استقلال از آسیا همین موضوع بود.

وی افزود: البته شکی وجود ندارد که دو تیم در این دیدار شرایط متفاوتی دارند شرایط استقلال را در بالا گفتم و فکر می کنم از استقلال می خواهد باخت در آسیا را در دربی برای هواداران خود  جبران کند. در آن سوی میدان پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کرده و قطعانمی‌خواهند آسیا را فدای دربی کند و با توجه به تعداد نفرات کمی که پرسپولیس در اختیار دارد به دلایل شرایط خاص این تیم، استقلال می‌تواند به بهترین نحو از این موضوع استفاده کند و معتقدم به لحاظ فنی اگر استقلال به خط هافبک خود سرعت بیشتری بدهد می تواند با فشار در ابتدای بازی برنده باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: شفر می تواند از جابر انصاری که با تجربه در دربی استفاده کند، همچنین آذری بازیکنی خلاقی است که می تواند خلاقیت و سرعت را به خط هافبک تزریق کند. دست شفر خالی نیست و استقلال بازیکنان بسیار زیادی دارد که می توانند در دربی برای این تیم افتخار آفرینی کنند.

همدانی که سابقه حضور در دربی به عنوان بازیکن و مربی استقلال را نیز دارد در پاسخ به این سوال که استرس بازیکنان بیشتر است یا مربی تصریح کرد: قطعا مربی، به دلیل اینکه اختیار آنچه که شما به بازیکنان القا کرده اید در ساق بازیکنان است اما وقتی شما در زمین باشید بحث جور دیگری است و فکر می کنم این موضوع نیز مهم است که کادر فنی بتواند تمرکز خوبی را به بازیکنان القا کند. به هر حال این را قاطعانه می گویم که استقلال بازنده دربی نخواهد بود و احتمال برد این تیم بیشتر از پرسپولیس است.

نظر شما