شناسهٔ خبر: 28337343 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

تکلیف طرح ترافیک خبرنگاران همچنان نامشخص است

صاحب‌خبر - رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه به رغم پیگیری‌های به عمل آمده نسبت به لیست طرح ترافیک خبرنگاران هنوز معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدامات مناسب در راستای شفافیت در این زمینه را به عمل نیاورده است.
به گزارش ایلنا، حجت نظری گفت: تذکر بنده در مورد طرح‌های ترافیک خبرنگاران است. بنده در تاریخ ششم تیرماه امسال طی تذکری خواستار شفافیت درباره نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران و عکاسان خبری شدم. اما متاسفانه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صرفا اقدام به اعلام اسامی خبرنگاران کرد که همین اقدام موجب اعتراض جمعی از خبرنگاران در فضای مجازی شد.
وی اضافه کرد: بنده بر حسب وظیفه در صفحه شخصی خود از تمام خبرنگارانی که شرایط استفاده از این طرح را داشته اما نام‌شان در فهرست اعلام شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک برای دریافت طرح ترافیک نبود خواستم تا مدارک و مستندات خود را برای پیگیری به اینجانب تحویل دهند. بنده پس از دریافت این مدارک تمامی آنها را حدود دو ماه پیش به جناب آقای پورسید آقایی تحویل دادم اما متاسفانه تاکنون جوابی از معاونت حمل و نقل و ترافیک به اینجانب و خبرنگاران مذکور داده نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما