شناسهٔ خبر: 28336918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بوندسلیگای آلمان؛

بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ متوقف شد

تهران-ایرنا- تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه رقابت های هفته پنجم بوندسلیگایک، سه شنبه شب مقابل تیم آگزبورگ با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد تا نوار پیروزی های متوالی این تیم قطع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ شاگردان«نیکو کواچ» امشب در ورزشگاه «آلیانس آره نا» از بازیکنان تیم آگزبورگ پذیرایی می کردند و در پایان با نتیجه تساوی یک بریک برابر این تیم متوقف شدند.
«آرین روبن» مهاجم هلندی تیم بایرن مونیخ دردقیقه 48 تنها گل این تیم را درون دروازه حریف جای داد و «فلیکس گوتزه» با گلزنی دردقیقه 86 برای تیم آگزبورگ بازی را به تساوی کشاند.
تیم بایرن مونیخ با این تساوی 13 امتیازی شد و تیم آگزبورگ نیز با کسب این تساوی برابر صدر نشین این رقابت ها پنج امتیازی شد و در جایگاه دوازدهم ایستاد.
دراین دیدار شاگردان کواچ در63 درصد از زمان بازی کنترل توپ و میدان را دراختیار داشتند آنان 8 بار موفق به زدن کرنر برروی دروازه حریف خود شدند این درحالی است که بازیکنان تیم حریف تنها 3 بار کرنر زدند.
یاران لواندوفسکی همچنین 14 حمله موفق داشتند که 8 حمله آنان در چارچوب دروازه آگزبورگ بود با این همه آنان نتوانستند از پس حریف سخت کوش خود برآمده و به کسب پیروزی های متوالی خود درصدر جدول ادامه دهند.
ترکیب بایرن مونیخ:
نویر، سوله، هوملس،کیمیچ، مارتینز، گورتزکا، سانچس، گنابری، آرین روبن،توماس مولر و واگنر.
ترکیب آگزبورگ:
لوت، جفری، خدیرا، بایر، میشل، موراوک، هان، کایووی، مکس، فرامبرگر و هینت رجر.
درسایر دیدارهای همزمان نیز این نتایج بدست آمد:
هانوفر یک – هافن هایم 3
گل ها: «فالکراک» دردقیقه 52 از روی نقطه پنالتی برای تیم هانوفر و « برنت»دردقیقه 20 ، «کادریک» دردقیقه 50 و «اسحاق بلفضیل» نیز دردقیقه 90 برای تیم هافن هایم.
فرایبورگ یک– شالکه صفر
گل:«نیدرلینچر» دردقیقه 52 برای فرایبورگ.
پیش از این بازی ها جدال تیم های دوم و سوم جدول رده بندی بوندسلیگای یک را وردربرمن از هرتابرلین برد.
دراین دیدار که در خانه وردربرمن برگزار شد بازیکنان این تیم درنخستین دیدار هفته پنجم با نتیجه 3 بر یک دیگر حریف مدعی این رقابت ها را مغلوب کردند.
وردربرمن با این برد 11 امتیازی شد و با صعود به رده دوم جایگاه هرتابرلین در جدول رده بندی این رقابت ها را از آن خود کرد.
سایر دیدارهای هفته پنجم فردا(پنجشنبه) برگزار و درمهم ترین دیدارها مونشن گلادباخ با فرانکفورت، لایپزیگ با اشتوتگارت و دورتموند با نورنبرگ مصاف خواهند کرد.
ورزشی ** 9144 *شبس*1488 **

نظر شما