شناسهٔ خبر: 28336805 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در سومین روز از بازگشایی مدارس صورت گرفت

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس شهرستان فهرج

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سومین روز از بازگشایی مدارس در سفر یک روزه به شهرستان فهرج از مدارس و پروژهای آموزشی و فرهنگی در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب سه شنبه ۳ مهرماه ۹۷ در سفر یک روزه به شهرستان فهرج به اتفاق جمعی از مسئولان محلی این شهرستان از مدارس و پروژه های در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد. احمد اسکندری نسب در حاشیه این بازدید در جمع دانش آموزان، معلمان و مدیران این مدارس بر اهمیت آموزش و پرورش در جامعه تاکید کرد و گفت: دانش آموزان سرمایه های اصلی این کشور هستند و باید با درس خواندن آینده این نظام اسلامی را تضمین کنند. وی توجه به منابع آموزش و پرورش را لازم و ضروری دانست و گفت: همه ی دانش آموزان، معلمان و مدیران باید در حفظ و نگهداری منابع آموزش و پرورش پیش قدم باشند تا دیگران مارا الگوی خود قرار دهند. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مدرسه محوری و توجه ویژه به امور مدرسه اشاره کرد و بر این امر تاکید کرد. اسکندری نسب در ادامه به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: دانش آموزان باید مسائل دینی، مذهبی و فرهنگی را بیاموزند و در راستای فرهنگ ایرانی و اسلامی گام بردارند. وی تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی را یکی دیگر از رسالت های آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: هدف اصلی دشمنان ایران اسلامی نشانه گرفتن نسل جوان به خصوص جوانان و دانش آموزان است که با هجمه و تهاجم فرهنگی خود آنان را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کنند که این امر باید مورد توجه همه فرهنگیان قرار گیرد. برپایه این گزارش احمد اسکندری نسب از مدارس دبستان پسرانه مهرجواد، پروژه درحال ساخت استثنایی بنت الهدی، دارالقرآن عصمت، سوله تجاری فروشگاه فرهنگیان و هنرستان کاردانش علی بن ابی طالب(ع) این شهرستان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب سه شنبه ۳ مهرماه ۹۷ در سفر یک روزه به شهرستان فهرج به اتفاق جمعی از مسئولان محلی این شهرستان از مدارس و پروژه های در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.

احمد اسکندری نسب در حاشیه این بازدید در جمع دانش آموزان، معلمان و مدیران این مدارس بر اهمیت آموزش و پرورش در جامعه تاکید کرد و گفت: دانش آموزان سرمایه های اصلی این کشور هستند و باید با درس خواندن آینده این نظام اسلامی را تضمین کنند.

وی توجه به منابع آموزش و پرورش را لازم و ضروری دانست و گفت: همه ی دانش آموزان، معلمان و مدیران باید در حفظ و نگهداری منابع آموزش و پرورش پیش قدم باشند تا دیگران مارا  الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مدرسه محوری و توجه ویژه به امور مدرسه اشاره کرد و بر این امر تاکید کرد.

اسکندری نسب در ادامه به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: دانش آموزان باید مسائل دینی، مذهبی و فرهنگی را بیاموزند و در راستای فرهنگ ایرانی و اسلامی گام بردارند.

وی تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی را یکی دیگر از رسالت های آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: هدف اصلی دشمنان ایران اسلامی نشانه گرفتن نسل جوان به خصوص جوانان و دانش آموزان است که با هجمه و تهاجم فرهنگی خود آنان را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کنند که این امر باید مورد توجه همه فرهنگیان قرار گیرد.

برپایه این گزارش احمد اسکندری نسب از مدارس دبستان پسرانه مهرجواد، پروژه درحال ساخت استثنایی بنت الهدی، دارالقرآن عصمت، سوله تجاری فروشگاه فرهنگیان و هنرستان کاردانش علی بن ابی طالب(ع) این شهرستان بازدید کرد.

نظر شما