شناسهٔ خبر: 28336775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون پرورشی رودبار جنوب:

حوزه و آموزش وپرورش دونهاد فرهنگی مهم در جامعه می باشند

معاون پرورشی رودبار جنوب در جلسه که در حوزه علمیه این شهرستان داشت گفت:حوزه و آموزش وپرورش دونهاد فرهنگی مهم در جامعه می باشند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین حسین بژند جرجندی دراین جلسه حوزه علمیه وآموزش وپرورش را دونهاد مهم فرهنگی و علمی در جامعه برشمرد و گفت:می توان  در ذیل تفاهم نامه همکاری ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، فعالیت های گسترده ای در راستای تربیت و آموزش دانش آموزان این شهرستان داشته باشیم .

وی درادامه سند تحول بنیادین را به عنوان یک نقشه را در اهداف آموزش وپرورش برشمرد و ضمن تاکید به ارتقاءبرنامه های پرورشی دراین شهرستان افزود:سند تحول بنیادین در راستای ارتقای برنامه ها وفعالیت های آموزش وپرورش است که باید در بین دانش آموزان، معلمان، اولیاء وسایر دستگاهها تبیین شود .

معاون پرورشی آموزش وپرورش رودبار جنوب درادامه خاطر نشان کرد: در سند تحول بنیادین که اساس و مبنای کار در آموزش و پرورش است 44 درصد از راهکارهای سند بنیادین مربوط به مدیریت و راهبری است و 20 درصد از راهکارها مربوط به معلم و منابع انسانی است در تربیت منابع انسانی، حوزه های علمیه می توانند در زمینه های مربوط به علوم انسانی و اسلامی کمک خوبی برای آموزش و پرورش باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بژند جرجندی به اجرای برنامه‌های مربوط به اقامه نماز و زنگ نماز که مصوب شورای عالی آموزش و پرورش است در مدارس این شهرستان تاکید کردو اظهار داشت:زنگ نماز همزمان با افق شرعی اذان ظهر و عصر در برنامه مدارس نواخته می شود و دانش آموزان و فرهنگیان نماز جماعت را اقامه می کنند..

نظر شما