شناسهٔ خبر: 28336477 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

سرهنگ شعبان پور خبر داد:

شاگرد مغازه کنجکاو صاحبکار خود را راهی بازداشتگاه کرد

عصر خودرو- عصر امروز یک بی احتیاطی در رانندگی از طرف یک جوان منجر به رخ دادن حادثه تصادف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ علیرضا شعبان پور رئیس کلانتری 118 ستارخان اظهار کرد: ساعت 18:30 دقیقه امروز(سه شنبه) یک حادثه تصادف در خیابان صادقیه در فاصله فلکه اول و دوم صادقیه در مقابل یک پاساژ تجاری، به کلانتری 118 ستارخان گزارش شد که به دنبال آن ماموران کلانتری به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ با عابرانی که در مقابل پاساژ تجاری ایستاده بودند برخورد کرده و موجب مصدومیت چند نفر شده است.

سرهنگ شعبان پور گفت: این حادثه بر اثر سهل انگاری و کنجکاوی یک جوان برای رانندگی کردن رخ داده است.

وی افزود: مالک خودرو به همراه شاگرد مغازه خود برای انجام کاری به صادقیه آمده بود و پس از پارک کردن خودروی خود سوئیچ را بر روی خودرو گذاشته و به ساختمانی برای انجام کار خود مراجعه کرده بود، دقایقی بعد شاگرد 18 ساله بر اثر کنجکاوی و بر روی یک غفلت خودرو را روشن کرده و به دلیل عدم مهارت در کنترل خودرو پس از طی مسافتی  با 4 نفر (2 زن و یک مرد و یک کودک 7 ساله) که در مقابل پاساژ تجاری ایستاده بودند برخورد کرده و منجربه جراحت و مصدومیت آنها شد.

وی در پایان با بیان اینکه مصدومان به مرکز درمانی برای مداوا منتقل شدند، گفت: مالک خودرو در محل بازداشت و خودروی وی توقیف شد و موضوع در حال پیگیری ماموران کلانتری 118 ستارخان است.

دانلود با کیفیت

نظر شما