شناسهٔ خبر: 28332524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کسب ۸ مقام ملی توسط نقاش و کاریکاتوریست دهدشتی+فیلم

محبوبه بخشایش نیا، ۲۱ ساله و دانشجوی رشته بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی تاکنون ۸ مقام را در جشنواره دانشجویی سیمرغ و جشنواره قرآن و عترت کسب کرد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،محبوبه بخشایش نیا ، 21 ساله و دانشجوی رشتهکسب ۸ مقام ملی توسط نقاش و کاریکاتوریست دهدشتی بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت : از دوران کودکی علاقه زیادی به هنر و نقاشی داشتم اما نقاشی و طراحی را به صورت حرفه ای از یک سال گذشته آغاز کردم و در زمینه طراحی ، نقاشی ، رنگ و روغن ، سیاه قلم ، مداد رنگ و کاریکاتور فعالیت دارم .
وی با اشاره به اینکه این هنر را بدون از هیچ کلاس آموزشی و با توجه به استعداد های ذاتی خود ادامه می دهم ، افزود : طرح های مختلفی در زمینه های فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ،طراحی چهره و طبیعت طراحی و در مسابقات مختلفی نیز شرکت کردم .
بخشایش نیا گفت : تاکنون توانسته ام 8 مقام را در جشنواره دانشجویی سیمرغ و جشنواره قرآن و عترت کسب کنم .
وی افزود : هم اکنون در زمینه های طراحی و نقاشی با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و دانشگاه علمی و کاربردی دهدشت همکاری دارم و نیاز است تا مسولان در این زمینه بامن را  همکاری کنند .
mp4
<div id="video-display-embed-code_2655067" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2236588/2655067?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما