شناسهٔ خبر: 28326707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور وزیر ارتباطات؛

دفتر کسب و کارهای نوین در دانشگاه پیام نور نطنز راه اندازی شد

نطنز - رئیس دانشگاه پیام نور نطنز گفت: دفتر کسب و کارهای نوین (استارت آپ) در دانشگاه پیام نور نطنز با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر سه شنبه در حاشیه سفر وزیر ارتباطات به نطنز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفتر کسب و کارهای نوین (استارت آپ) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور رسمی افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این دفتر با هدف آموزش و پروش ایده های مورد نیاز جامعه در دانشگاه پیام نور نطنز شکل گرفته است و هم اکنون دارای چهار تیم فعال است که هر کدام در حوزه های مختلف ایده پردازی های خوبی دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور نطنز افزود: مهمترین هدف این دفتر فعالیت در حوزه گردشگری و کمک به توسعه این صنعت در نطنز است و سعی شده است خروجی این مرکز بتواند منشأ هدایت بیشتر گردشگران به شهرستان باشد.

وی یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری های نماینده مردم نطنز در مجلس، دانشگاه به شبکه فیبر نوری متصل شده و همچنین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، این دفتر به ۵۰ عدد لپ تاپ مجهز شده است.

حمیدی در پایان گفت: در این دفتر تلاش هایی شده است تا با آموزش طراحی اپلیکیشن های کاربردی، نیاز شهرستان و جامعه امروز برطرف شوده و همچنین با وجود معضل اشتغال در کشور، جرقه ای برای کارآفرینی جوانان و فارغ التحصیلان زده باشیم

نظر شما