شناسهٔ خبر: 28324014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بوشهر مشکل سوخت ندارد

معاون فنی- عملیاتی شرکت پخش فرآورده‎های نفتی منطقه بوشهر گفت: جایگاه‌های توزیع سوخت استان بوشهر به میزان کافی بنزین دارند و مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز مردم نداریم.

صاحب‌خبر -

بوشهر مشکل سوخت نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جلال الدین شیدا افزود: تانکرهایی که با ما همکاری دارند، سوخت را به جایگاه‌ها می‌رسانند و مردم نگران نباشند و از ازدحام در جایگاه‌ها بپرهیزند.

وی ادامه داد: ممکن است یکی دو جایگاه آن هم برای مدت کوتاهی سوختشان کم شود، اما در مجموع سوخت به اندازه کافی در استان موجود است.

معاون فنی- عملیاتی شرکت پخش فرآورده‎های نفتی منطقه بوشهر با تاکید بر اینکه تغییری در روند توزیع سوخت پیش نیامده است، تصریح کرد: روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین و ۱۸۰ هزار مترمکعب گاز در این استان به مصرف می‌رسد که مانند گذشته این میزان هر روز میان ۵۶ جایگاه عرضه بنزین و ۳۶ جایگاه عرضه سی ان جی توزیع می‌شود.

شیدا تنها علت صف کشیدن مقابل جایگاه‌های سوخت را جوسازی دانست و گفت: وظیفه ما تامین سوخت مردم است و از مردم می‌خواهیم به ما اعتماد داشته باشند تا این وظیفه را در آرامش ایفا کنیم.

وی همچنین به کسانی که علاوه بر مصرف روزانه خود بنزین را در بشکه ذخیره می‌کنند، هشدار داد: بنزین اشتعال زاست و نگهداری آن در خانه می‌تواند حادثه بیافریند؛ بنابراین مردم از ذخیره سازی این ماده در خانه خودداری کنند تا شاهد حوادث احتمالی نباشیم.

انتهای پیام/ک

بوشهری‌ها نگران تامین سوخت نباشند

نظر شما