شناسهٔ خبر: 28320458 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

برگزاری مراسم بدرقه تنها ورزشکار پارا آسیایی چهارمحال و بختیاری

روز گذشته نسرین فرهادی، ورزشکار چهارمحال و بختیاری و تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان با بدرقه مسئولان استانی سفر خود را برای حضور در بازی های پارآسیایی 2018 آغاز کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، با همت هیات جانبازان و معلولین مراسم بدرقه نسرین فرهادی عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با حضور مسئولان ورزش استان و اعضای شورای شهر شهرکرد برگزار و این ورزشکار عازم تهران شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این آئین گفت: بازی های آسیایی و المپیک از مهمترین رویدادهای ورزش هستند و حضور ورزشکاران در این مسابقات اهمیت ویژه ای برای یک کشور و ارتقاء جایگاه استان ها در ارزیابی های وزارتخانه دارد.
حمید کریمی با اشاره به حضور 11 ورزشکار از استان چهارمحال و بختیاری در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 اندونزی ادامه داد: از ابتدای امسال و تدوین با سند راهبردی که بین هیات های شانس حضور در بازی های جاکارتا، کمک های مالی، اماکن ورزشی، پزشک متخصص و .. در اختیار ورزشکاران قرار گرفت تا به لحاظ روحی و روانی دغدغه کمتری برای حضور در بازی های آسیایی داشته باشند.
کریمی اظهار کرد: نسرین فرهادی تنها ورزشکار حاضر در بازی های پاراآسیایی 2018 از امیدهای ما برای کسب مدال خوشرنگ طلا است.
وی به حضور قابل تقدیر اعضای شورای شهر، همراهی ارگان های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری، شهرداری، آموزش و پرورش و... در حوزه ورزش اشاره و افزود: این امر نشان دهنده این است که حساسیت لازم در خصوص لزوم توجه به ورزش در جامعه و مسئولان ایجاد شده است که جای تقدیر دارد.
نسرین فرهادی نیز در این آئین گفت: طی سال هایی که عضو تیم ملی بودم ، حمایت های این دوره مسئولان ورزش و جوانان استان به لحاظ معنوی و مادی واقعا بی سابقه بوده است و تمام تلاشم را برای ایستادن بر سکوی قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا خواهم کرد.
گفتنی است، نسرین فرهادی از چهارمحال و بختیاری بیش از ده سال عضویت در تیم ملی والیبال نشسته را در پرونده خود دارد، و از امروز(سوم مهرماه) آخرین اردوی تمرینی خود را پیش از اعزام به مسابقات پاراآسیایی در تهران آغاز می کند.
کاروان اعزامی کشورمان ۱۰ مهرماه تهران را برای شرکت در سومین دوره بازی های پاراآسیایی ترک می‌کند و رقابتها نیز از ۱۴ تا ۲۳ مهر ماه در اندونزی برگزار خواهد شد.

نظر شما