شناسهٔ خبر: 28318862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روابط بین مسئولین استان بسیار مثبت است

استاندار ایلام گفت : روابط بین مسئولین استان بسیار مثبت است و ما برای توسعه نیازمند وحدت و همدلی هستیم که خوشبختانه این مهم محقق شده است.

صاحب‌خبر -

روابط بین مسئولین استان بسیار مثبت است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نخستین جلسه شورای مشورتی توسعه استان که باحضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران حوزه های مختلف برگزار شد عنوان کرد: استان ایلام علی رغم منابع و امکانات فراوان و منحصر به فردی که دارد اما کماکان از عدم توسعه رنج می برد که این مهم نیازمند توجه همه دلسوزان در این منطقه از کشور است.

وی در ادامه تنگ نظری را مانع توسعه دانست وافزود: اگر خواهان توسعه در استان هستیم نیازمند وسعت دید بیشتری هستیم و در این راستا نیازمند مدیران بلند نظر است.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به اقدامات خوبی که در راستای جذب اعتبارات ملی در استان انجام شده افزود: امسال یکی از بی نظیرترین سال ها از نظر جذب اعتبارات در استان بوده است.

استاندار ایلام در ادامه به جذب اعتبارات در حوزه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در بحث نفت و گاز و توسعه میادین نفتی در استان توافقات خوبی انجام شده و بیش از 700 میلیارد دلار برای این امر اختصاص یافته که 4 درصد آن به توسعه زیرساخت های استان اختصاص می یابد.

انتهای پیام/ د

رابط مثبت بین مسئولین

برچسب‌ها:

نظر شما