شناسهٔ خبر: 28314142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛

۵ مهر آخرین فرصت ثبت نام برای خرید بن کتاب نمایشگاه ناشران کتاب زنجان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان از ۹ تا ۱۴ مهر در زنجان دایر می شود و علاقمندان تا ۵ مهر برای ثبت نام در خرید بن کتاب فرصت دارند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان گفت: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب و سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان زنجان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری زنجان، موسسه نمایشگاه ها و فرهنگی ایران، شهرداری زنجان و بانک شهر برپا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیش فروش بن کارت خرید کتاب نهمین نمایشگاه ناشران کتاب استان زنجان از 30 شهریور امسال آغاز شده است، تصریح کرد: علاقمندان می توانند تا 5 مهر امسال با مراجعه به آدرس www.icfi.ir در بخش پیش فروش بن کارت خرید کتاب ثبت نام کنند.

 

قاسمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و افزایش سرانه مطالعه عنوان کرد و گفت: برای نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان هم 70 غرفه پیش بینی شده است که ثبت نام از متقاضیان از طریق خانه مطبوعات انجام می شود.

 

نظر شما