شناسهٔ خبر: 28310995 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

یک شهید و ۱۴ زخمی در حمله شبانه اشغالگران صهیونیست به غزه

صاحب‌خبر -
سرویس خارجی: یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در حمله شبانه صهیونیست ها به شرق نوار غزه به شهادت رسید و ۱۴ تن دیگر هم زخمی شدند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، حال برخی از مجروحان وخیم است. بر اساس گزارش ها، از چند شب قبل صدها جوان فلسطینی با تجمع در نزدیکی خط حائل با نوار غزه با اقدامات ابتکاری خود سبب آشفتگی نظامیان صهیونیست مستقر در پادگان‌های نظامی‌ آنها شده اند. خبر دیگر اینکه رژیم صهیونیستی ساخت واحدهای مسکونی جدید در شهرک “بیت ایل” در نزدیکی رام‌الله را آغاز کرد. روزنامه اسرائیل الیوم در گزارشی نوشت که از پنجشنبه گذشته ساخت محله جدیدی در شهرک بیت ایل آغاز شده است. رژیم صهیونیستی به ساخت ۳۰۰واحد مسکونی در شمال شرق رام‌الله و ۳۱۰واحد دیگر در قدس اذعان کرده است.

در چنین شرایطی رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار تغییر نخست‌وزیر فعلی این رژیم به خاطر آنچه کوتاهی در زمینه مسأله فلسطین خواند، شد. زیپی لیونی، در گفت‌وگویی تلویزیونی، بنیامین نتانیاهو را نخست‌وزیری بد توصیف و اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده است تا نتانیاهو از سمتش کنار گذاشته و فرد دیگری به جای او انتخاب شود.

نظر شما