شناسهٔ خبر: 28307827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

پیشنهادهای خارجی دیگر بخاطر نقش های متفاوت بیرانوند

صاحب‌خبر -
خرداد:سنگربان پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نقشی متفاوت را برعهده گرفته است.

به گزارش خرداد به نقل از شفقنا ورزشی، علیرضا بیرانوند در پرسپولیس کمتر محک می خورد و دروازه اش تهدید می شود و این به خاطر بازی هجومی سرخ پوشان از یک طرف و از طرف دیگر هم خط دفاعی قدرتمند و بسیار قوی این تیم است.

معمولا بیرانوند در این دو سه فصل حضورش در پرسپولیس به خاطر گل های که دریافت می کند با انتقادهای مواجه شده است.

سنگربان ملی پوش سرخ پوشان که مورد حمایت زیاد برانکو است در فصل جاری در نقشی متفاوت ظاهر شده است. او نقش یک پاسور و طراح را در سرخ پوشان بازی می کند که این در نوع خود جالب است.

بیرانوند توانایی بالایی در آغاز کردن بازی با دست و البته با پا دارد. شروع های سریع به صورت مستقیم مهاجمان پرسپولیس را در موقعیت گل زدن قرار می دهد و این بهترین و آسان ترین تاکتیک برای گل زدن است.

بیرانوند در دیدار برابر الدحیل یک پاس گل ارزشمند به گادوین منشا داد و در دیدار برابر سپیدرود هم چندین بار با شروع مجددهای خوب خود مهاجمان تیمش را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد. به نظر می رسد که بیرانوند هم بهترین فصل خود با سرخ پوشان را پشت سر می گذارد.

با توجه به تاثیر گذاری زیاد بیرانوند در دو سه بازی اخیر پرسپولیس به احتمال خیلی زیاد او بازهم پیشنهاد خارجی داشته باشد و باید منتظر ماند که آیا در نیم فصل سرخ پوشان را ترک می کند یا نه. برانکو مخالف اصلی چنین انتقالی است.

نظر شما