شناسهٔ خبر: 28305705 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احزاب سیاسی یمنی حمله تروریستی در اهواز را محکوم کردند

هیئت اجرایی تشکل احزاب سیاسی مخالف تجاوزگری به یمن، حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه حشد نت، هیئت اجرایی تشکل احزاب سیاسی مخالف تجاوزگری به یمن که شامل 17 حزب سیاسی یمنی است، حمله تروریستی بزدلانه روز شنبه به رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم کرد.

احزاب این تشکل، این اقدام مجرمانه را حمایت شده از سوی کشورهای حاشیه خلیج فارس که هم پیمان آمریکا هستند، توصیف کردند. در این بیانیه از تمامی نیروهای حاضر در محور مقاومت و نیروهای آزاده در جهان خواسته شده تا با مسئولیت و قاطعیت، با این اقدامات که موجب شعله ‌ور شدن آتش تنش و بحران در منطقه و ناامنی و بی‌ثباتی می‌شود، برخورد کنند.

این احزاب همچنین تصریح کردند: «پس از خسارت سیاسی و نظامی ائتلاف نیروهای آمریکایی- صهیونیستی- غربی در سوریه و یمن، شاهد پدیدار شدن نوعی حالت بیمارگونه و هیستریک در اظهارات دو روز پیش وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به حمله تروریستی اخیر بودیم. وی به صراحت تهدید کرد که با هدف قرار دادن جمهوری اسلامی برای نقش و حمایتش از جنبش‌های آزادی‌خواه در منطقه و جهان اسلام، از آن انتقام خواهد گرفت.»

این تشکل همچنین صمیمانه ترین تسلیت ها را برای دولت و ملت ایران و نیز خانواده های قربانیان فرستاد و از خداوند متعال برای آنها صبر و تسلی خاطر مسئلت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما