شناسهٔ خبر: 28303181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از قهرمان دومیدانی مسترز مالزی در یاسوج

خبرگزاری صداوسیما

در آئینی در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از مهدی روایی قهرمان مسابقات دوومیدانی مسترز مالزی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، در آئینی با حضور مسئولان و کارکنان اداره کل  تجلیل از قهرمان دومیدانی مسترز مالزی در یاسوجورزش و جوانان استان از مهدی روایی قهرمان مسابقات دوومیدانی مسترز کشور مالزی با اهدا گل و شیرینی تجلیل شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان، قهرمانان را سرمایه ورزشی استان دانست و از کسب مقام قهرمانی مهدی روایی در مسابقات دوومیدانی مسترز کشور مالزی ابراز خرسندی کرد.
سید محمد تقوی علوی حضور شش ملی پوش هم استانی در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی را برگ زرین ورزش کهگیلویه وبویراحمد برشمرد و خواستار حمایت مسئولان استانی از ورزشکاران شد.
کناری فرماندار شهرستان بویراحمد از حمایت همه جانبه از قهرمانان ورزش استان در زمینه های اشتغال و مسکن خبر داد و گفت:در مراسمی و با هماهنگی ورزش و جوانان استان از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان تجلیل خواهد شد .
مهدی روایی قهرمان این رقابتها نیز گفت :اولین دوره بازیهای آسیایی مسترز در شهر پنانگ مالزی در 22 رشته ورزشی در حال برگزاری است .
شایان ذکر است مهدی روایی عضو تیم دوومیدانی بزرگسالان و پیشکسوتان کشور از کهگیلویه وبویراحمد در رشته پرتاب نیزه بارکورد ۶۱ متر و چهار سانتی متر ضمن کسب مدال طلا توانست رکورد آسیا را که در اختیار ورزشکاری از کشور هند بود به نام خود و ایران ثبت کند همچنین ورزشکارانی از کشورهای مالزی و هند به ترتیب در این رشته دوم و سوم شدند.
رقابتهای مسترز کشور مالزی به مدت ۱۰ روز در شهر پنانگ برگزاری شد .
این مسابقات هر چهار سال یک بار برگزار می شود و دوره بعدی نیز در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

نظر شما