شناسهٔ خبر: 28298454 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

آیت الله نابلسی:

پاسخ به حمله تروریستی اهواز بسیار سهمگین خواهد بود

ابنا

آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان، پاسخ به جنایت تروریستی اهواز را بسیار سهگمین توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله «عفیف نابلسی» امام جمعه صیدای لبنان، عملیات تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز را محکوم کرد.

وی نوشت: این حمله در چارچوب اقدامات دشمنانه آشکار آمریکا و عربستان و اسرائیل و امارات علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

امام جمعه صیدا افزود: برخی در حال انجام شدیدترین توطئه های سیاسی و امنیتی و اقتصادی علیه محور مقاومت هستند اما نتیجه مطمئنا به سود ملت های منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ملت های منطقه در برابر این هجمه های ایستادگی خواهند کرد، اظهار داشت: روزهای آینده ثابت می کند که پاسخ به این عملیات تروریستی بسیار سهمگین خواهد بود و محور مقاومت همه توطئه ها علیه ایران را ناکام می گذارد.

آیت الله نابلسی با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت توانایی رسیدن به خاک دشمن و ضربه زدن به آن را دارند، تصریح کرد: گرمترین مراتب تسلیت و همدردی خود را با امام خامنه ای ولی امر مسلمانان و همچنین ملت ایران و خانواده شهدای مظلوم اعلام می داریم.

جبهه العمل اسلامی لبنان نیز پیام محکومیت و تسلیتی در این زمینه صادر کرد.

این جبهه تأکید کرد که این جنایت تروریستی خونین کاملا به سود دشمن صهیونیستی غاصب و دولت شرور آمریکا است.

در این پیام آمده است: این جنایت ها و تجاوزهای تروریستی شنیع نمی تواند جمهوری اسلامی ایران و رهبر و دولت و ملت این کشور را از مبارزه با تروریسم تکفیری جنایتکار بازدارد.

العمل اسلامی ادامه داد: ایران همچنان به دفاع از مساله فلسطین تا تحقق پیروزی و آزادی و بازگشت حق به مردم این سرزمین و آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی ادامه خواهد داد.

.............

پایان پیام / 326

نظر شما