شناسهٔ خبر: 28292402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

دشمنان به دنبال تلقین ناامیدی و یأس در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان این ملت می خواهند به هر طریقی که شده است، ناامیدی و یأس را به جامعه تلقین کنند، از این رو همه باید در این برهه تاریخی از نظام، هوشیاری و بصیرت خود را ارتقا دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهرودی در مراسم نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان که در دبیرستان پسرانه شهید یدالله محمدی سنندج برگزار شد، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی و بشریت دستان خود را دوباره به خون افراد بیگناهی در شهر اهواز آغشته کردند و با این کار خود به دنبال ناامن کردن کشور هستند، در حالی که تاریخ نشان داده است که این کار دشمنان علیه این نظام و ملت بی فایده و بی نتیجه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد جو ناامیدی و جنگ روانی در کشور است، تاکید کرد: امروز دشمنان این ملت می خواهند به هر طریقی که شده است، ناامیدی و یاس را به جامعه تلقین کنند، از این رو همه باید در این برهه تاریخی از نظام، هوشیاری و بصیرت خود را ارتقا دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه دین اسلام مخالف جدی جهل و خرافه پرستی است، اظهار داشت: پروردگار تمام زمینه ها و زیرساخت های مورد نیاز برای شکوفایی انسان را مهیا کرده است، از این رو باید قدر این نعمت های الهی را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان داشت: یکی از بهترین و ارزشمندترین سرمایه ها برای انسان، کتاب قرآن کریم است که راهگشای زندگی بشر امروزی می باشد به گونه ای که این کتاب بعد از 1400 سال هنوز علوم بسیاری در دل و جان خود نهفته دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی خاطرنشان ساخت: دشمنان از وجود و فلسفه انقلاب اسلامی به شدت بیمناک هستند، بنابراین ارتقای علمی و صنعتی کشور، زمینه های خواری دشمنان را بیش از پیش مهیا می کند.

وي به امنیت موجود در کشور اشاره کرد و گفت: اگر وجود شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه نبود، سرنوشت این کشورها به گونه دیگری رقم می خورد./۹۷۹/د103/ب1

نظر شما