شناسهٔ خبر: 28289954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برپایی نمایشگاه های کتاب در استان ها با هدف رعایت عدالت فرهنگی است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برپایی نمایشگاه های کتاب در استان ها با هدف رعایت عدالت فرهنگی هست و تاکنون این حرکت فرهنگی با استقبال خوب مردم در استان ها مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سید هادی حسینی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه (1 مهرماه) در آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب اردبیل گفت: تمرکز نمایشگاه کتاب در تهران بسیاری از مشکلات توزیع عادلانه کتاب در کشور به وجود آورده بود که با تدبیر این فعالیت با برگزاری نمایشگاه کتاب در استان ها رفع شد.

 

وی، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های کتاب در استان ها با هدف رعایت عدالت فرهنگی هست و تاکنون این حرکت فرهنگی با استقبال خوب مردم در استان ها مواجه شده است.

 

حسینی با بیان این مطلب که امکانات برپای نمایشگاه کتاب در تمامی استان ها فراهم است، اذعان داشت: کتاب یک محصول فرهنگی ماندگار و با اهمیت است که عموم جامعه نیز از آن استقبال می کنند و آمادگی برپایی نمایشگاه کتاب در استان ها را داریم.

 

این مقام مسئول، ادامه داد: اهل کتاب زندگی روزمره خود را با انس کتاب برقرار می کنند و این مسئله می تواند در زندگی اجتماعی آنها تاثیرگذار باشد.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: والدین بچه ها را به سمت مطالعه و کتابخوانی رهنمود کنند زیرا افرادی که می خوانند دست مایه نویسندگی هم پیدا می کنند و این مسئله ماندگاری اندیشه افراد را بیشتر می کند.

 

در پایان آئین افتتاحیه از خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی تجلیل شد.

نظر شما