شناسهٔ خبر: 28288580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس مجتمع آموزشی فرهنگی سما واحد اردبیل مطرح نمود

سما در حوزه آموزش و پژوهش در جایگاه ممتازی قرار دارد

رئیس مجتمع آموزشی فرهنگی سما واحد اردبیل گفت: ارتقای دانش اجتماعی در کنار دانش علمی به عنوان اصل راهبردی مدارس سما در سال تحصیلی جدید مد نظر قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا،رئیس سما اردبیل گفت: بهسازی مجتمع سما واقع در حافظ پروژه ای بزرگ در راستای بهبود کیفیت فضای تحصیل فرزندانمان بوده است که با تلاش مجموعه سما اجرا شده و امروز همزمان با بازگشایی مدارس در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می گیرد.

 دکتر محمد اثنی عشری ادامه داد: بهسازی این مجتمع پروژه ای به وسعت شش هزار متر مربع است که در محدوده زمانی دو ماهه و با مشارکت 80 درصدی سمایی ها در قالب هفت هزار ساعت کاری به انجام رسیده است.

وی تاکید کرد: زیباسازی محوطه مدرسه به منظور مناسب سازی محیط تحصیل برای حضور دانش آموزان از موارد مهم مورد نظر ما بود که با همکاری استادان سما و همکارانشان انجام شده است.

رئیس سما واحداردبیل تصریح کرد: فضاهای بازی با توجه به هدف سما در راستای مدرسه بازی محور از جمله امکانات اضافه شده به این مجتمع است.

اثنی عشری ادامه داد: ما در مدارس سما صرفا به دنبال تدریس سرفصل های آموزشی نیستیم و در محیط مدرسه می کوشیم تا دانش‌آموزان بهتر و راحت‌تر با زندگی اجتماعی خود آشنا شوند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به رنگ آمیزی و زیباسازی داخلی مجتمع نیز اشاره کرد و گفت: کل مجتمع سما 7500 مترمربع است که شش هزار متربع آن بهسازی شده است، رنگ آمیزی کل مجموعه و طراحی های فرهنگی هنری منطبق با سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله اتفاقاتی بوده است که در بهسازی این مجموعه افتاده است.

 

نظر شما