شناسهٔ خبر: 28279730 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

فرشته فهمیده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس :

چهار و نیم درصد به جمعیت دانش آموزی فردیس افزوده شد

مدیراداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: در سال تحصیلی جدید شاهد رشد چهار و نیم درصدی جمعیت دانش آموزی در این شهرستان هستیم

صاحب‌خبر -

فرشته فهمیده در آیین نواختن زنگ بازگشایی مهر با بیان اینکه هم اکنون 95 هزار و 200 نفر دانش آموز در این شهرستان ثبت نام کردند، افزود: سال گذشته جمعیت دانش آموزی این شهرستان 91 هزار نفر بود که احتمال می رود امسال به 96 هزار دانش آموز برسد.

وی ادامه داد: سال تحصیلی جدید با بازگشایی 447 مدرسه ، سه هزار و 426 کلاس و با جمعیت دانش آموزی 95 هزار و 200 نفر دانش آموز در شهرستان فردیس آغاز کردند.

وی گفت: سال جدید تحصیلی را با شعاری مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند فرهنگ سازی خواهیم کرد.

فهمیده اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید به یاد شهدای عزیزمان در مدرسه شاهد بهنام محمدی همراه بود امیدوارم دانش آموز از شهدا درس آزادی و مردانگی را یاد بگیرند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: تراکم دانش آموزی در این شهرستان بالا است و از مسئولان می خواهیم که به اداره آموزش و پرورش کمک کند.

وی افزود: امسال در مقطع ابتدایی 28 کلاس، متوسطه اول 44 کلاس، متوسطه دوم 52 کلاس و در فنی حرفه ای و کار و دانش79 کلاس در مجموع 202 کلاس افزایش داشتیم.

فهمیده با اشاره به اینکه در مقطع ابتدایی هیچ کلاسی بدون معلم ندارد ، گفت: در مقطع متوسطه اول و دوم و فنی حرفه ای کار و دانش کمبود معلم با حق التدریس جبران شد

نظر شما