شناسهٔ خبر: 28278393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی موکب احمدبن موسی (ع) خبر داد:

افزایش ظرفیت اسکان بانوان در موکب احمدبن موسی (ع)

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، نشست هماهنگی كمیته فرهنگی موكب امروز، اول مهرماه با حضور اعضای این كمیته و میلاد امیری‌نژاد، مسئول كمیته اطلاع‌رسانی برگزار شد.

میلاد امیری‌نژاد، مسئول كمیته اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع) نیز در این نشست گفت: جلسه هیئت امنای موكب احمدبن موسی(ع) روز جمعه، ۳۰ شهریورماه در نهاد نماینده ولی فقیه در استان و به ریاست آیت‌الله دژكام و با حضور اعضا برگزار شد كه در آن فعالیت‌های مختلف موكب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینكه هفته آینده نیز نشست هماهنگی مسئولان موكب‌های استان فارس برگزار خواهد شد، گفت: ما در اجرای برنامه‌های فرهنگی موكب احمدبن موسی(ع) تلاش می‌كنیم تا با سایر موكب‌های استان تعامل برقرار كنیم.

امیری‌نژاد به فعالیت مجدد دفتر موكب در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اشاره كرد و گفت:‌ طی هفته‌های گذشته این دفتر مجدداً فعالیت خود را آغاز كرده و همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای عاشقان خاندان عصمت و طهارت جهت خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

مسئول كمیته اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع) با اشاره به تلاش دشمنان جهت ایجاد تفرقه میان دو كشور ایران و عراق و گفت: امسال بحث خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را با حساسیت بیشتری دنبال می‌كنیم تا زحمات كسی نادیده گرفته نشده و این همایش عظیم و باشكوه با كمترین آسیب برگزار شود.

 

افزایش ظرفیت اسكان بانوان در موكب احمدبن موسی(ع)

وی با بیان اینكه امسال تلاش می‌كنیم تا ظرفیت پذیرش را در بخش بانوان افزایش دهیم، گفت: بحمد الهی زمینی كه برای موكب در اربعین امسال مهیا كرده‌ایم دارای موقعیت بسیار مناسبی و نزدیك حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) است.

امیری‌نژاد همچنین از آمادگی این كمیته برای اجرای مسابقه تك عكس موبایلی در ایام اربعین خبر داد و گفت: دو كتاب عكس اربعین سال‌های گذشته هم آماده چاپ هستند و برای امسال هم آمادگی چاپ كتاب را هم در بحث مستندسازی خدمات و هم تك عكس موبایلی داریم.

نظر شما