شناسهٔ خبر: 28275569 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

جلسه شورای مدیران دستگاه های تابعه وزارت به ریاست نماینده وزیر و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار گردید.

جلسه شورای مدیران دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان به ریاست دکتر عسکری زاده مدیریت ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان با حضور مدیران کل دستگاه های تابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، مخابرات منطقه هرمزگان و نمایندگان اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و های وب در استان برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، دکتر عسکری زاده مدیر ارشد وزارت در استان در خصوص برگزاری این جلسه گفت: جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه ICT استان با 6 دستور کار جهت بررسی مصوبات جلسه گذشته و بررسی گزارش های مدیران دستگاه های تابعه در خصوص موارد مورد طرح در صحن جلسه برگزار گردید.

دکتر عسکری زاده با تاکید بر اهمیت موضوع برقراری ارتباطات و پایداری آن در سطح استان، از پیگیری برای بهبود جایگاه استان در برقراری ارتباطات پایدار در استان از مدیران این بخش خواست تا توجه و پیگیری لازم را جهت هماهنگی و همکاری موثرتر بین دستگاه های تابعه وزارت و اپراتورهای تلفن همراه در استان داشته باشند.

عسکری زاده افزود: به ضرورت حضور مدیران حوزه ارتباطی استان در شهرستان ها تاکید نمود و مقرر شد جلسه آتی شورای مدیران در شهرستان جاسک برگزار گردد.

جلسه مدیران شورای مدیران1 شورای مدیران2 شورای مدیران3 شورای مدیران4
شورای مدیران5 شورای مدیران شورای مدیران6 شورای مدیران7 شورای مدیران9

نظر شما