شناسهٔ خبر: 2827322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار منوجان:

ورزش منوجان مسیر خوبی را پیموده است

فرماندار منوجان گفت: ورزش منوجان مسیر خوبی را پیموده است و آینده‌ای روشن در این راستا پیش رو دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ایوب فلاحی عصر امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: شهرستان منوجان و جنوب استان کرمان دارای ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی است و می‌تواند قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی به جامعه معرفی کند.

فرماندار منوجان بیان کرد: موفقیت‌های خوب حاصل تلاش‌های خوب است که نمونه آن را می‌توان ورزشکاری چون مختار جمعه‌زاده از شهرستان منوجان نام برد که در تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان افتخارآفرینی می‌کند.

فلاحی افزود: ورزش علاوه بر نقش مهمی که در سلامت جامعه و جلوگیری از انحرافات اجتماعی دارد زمینه‌ساز رشد و شکوفایی و پویایی و نشاط در جامعه است.

وی اظهار کرد: شهرستان منوجان دارای ظرفیت‌های فراوان ورزشی در بین جوانان است و ورزش منوجان مسیر خوبی را پیموده است و آینده‌ای روشن در این راستا خواهد داشت.

فرماندار منوجان عنوان کرد: در همین زمینه سیاست‌های دولت در بحث جوانان با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهد، موجب می‌شود که آینده مملکت با وجود همین جوانان رقم بخورد.

وی ابراز داشت: اینکه جوانان چه جایگاهی دارند بر کسی پوشیده نیست و ما باید نقش جوانان را در همه زمینه‌ها ببینیم.

فلاحی تصریح کرد: تحقق برنامه‌های جوانان هم‌افزایی همه دستگاه‌ها را می‌طلبد و در شهرستان باید این کار را انجام دهیم و در بحث ورزش باید قدم‌هایی بهتر از این برداریم.

وی خاطرنشان کرد: یک ورزشکار باید تعهد خوبی داشته باشد و ورزشکاری که تعهد نداشته باشد، نمی‌تواند در بین مردم جایگاهی داشته باشد.


انتهای پیام/80006/غ20/ف4004

برچسب‌ها:

نظر شما