شناسهٔ خبر: 28272793 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

«شب‌های شیدایی»؛ ویژه‌برنامه صدا و سیمای خراسان‌شمالی در هفته دفاع مقدس

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی از اجرای ویژه‌برنامه «شب‌های شیدایی» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سیمای اترک استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«شب‌های شیدایی» ویژه برنامه صداو سیمای خراسان‌شمالی در هفته دفاع مقدس

حمید قربانی جم، مدیرکل صداو سیمای استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با عنوان «شبهای شیدایی» ساعت 21 به مدت یک هفته از سیمای اترک پخش می‌شود.
وی ادامه داد: مرور و انعکاس رشادت‌های رزمندان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، دعوت از چهره‌های شاخص ایثارو مقاومت در استان و گزارش‌های مردمی از جمله بخش های مختلف این ویژه برنامه است.
قربانی جم افزود: ویژه برنامه دیگرهفته دفاع مقدس با عنوان «پلاک هشت» ساعت 18 هر روز از رادیو اترک به صورت زنده به روی آنتن می رود.
وی عنوان کرد: این برنامه به معرفی شهدای استان، تشریح عملیات های بزرگ، گزارش، موسیقی، خاطره گویی، کلام بزرگان، و انعکاس اخبار مرتبط با هفته دفاع مقدس می پردازد.
قربانی جم عنوان کرد: سیمای اترک در بخش گفتگوی ویژه خبری نیز به بررسی ابعاد دفاع مقدس می پردازد که در این برنامه مهمانان مختلفی از جمله فرمانده‌هان ارشد نظامی و انتظامی استان حضور می‌یابند.
وی یادآور شد: پخش مستندهای فاخر، موسیقی، تصاویر خاطره انگیز دوران دفاع مقدس، فیلم سینمایی، گزارش‌های مردمی، گزیده بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و معرفی و قرائت وصیتنامه شهدا از دیگر برنامه های شبکه استانی اترک است. 

نظر شما