شناسهٔ خبر: 28272541 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تهران میزبان بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک منطقه

مدیر دوازدهمین نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست: این نمایشگاه با شعار «رونق کسب و کار جهانی صنعت پلاستیک» به میزبانی تهران آغاز به کار می کند.

صاحب‌خبر -

آغاز به کار نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاستبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، رضا خلج از حضور ۱۵ کشور در دوازدهمین دوره این نمایشگاه خبر داد و گفت: قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور یکی از مزایای برگزاری این رویداد در سال‎های گذشته بوده است.
وی افزود: شرکت هایی از آلمان، ایتالیا، سوئیس، اتریش، قبرس، بلژیک، صربستان، تایلند، یونان، هند، هلند، ترکیه، چین، تایوان و کره جنوبی در این دوره از نمایشگاه حاضر خواهند بود .
مدیر دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست گفت: برگزاری همایش‎های تخصصی در زمینه فروش محصولات صنعت پلاستیک در بازارهای هدف و دعوت از ۲۰۰ تاجر خارجی برای حضور و بازدید از نمایشگاه از دیگر برنامه‎های این دوره از نمایشگاه ایران پلاست است.
خلج با بیان این‎که دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست در ۲۰ سالن برگزارمی شود، افزود: کل فضای مفید نمایشگاهی بیش از ۳۰ هزار متر مربع است که سهم مشارکت‌ کنندگان داخلی از این میزان، ۲۷ هزار متر با ۵۰۰ شرکت و سهم مشارکت‌ کنندگان خارجی ۲ هزار و ۵۰۰ متر با ۱۶۵ شرکت است، ضمن آن‎که فضای باز نمایشگاهی در این دوره بیش از هزار و ۱۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.
مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با بیان اینکه نمایشگاه ایران پلاست بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‎های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‎بندی می‎شود گفت: نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
خلج افزود: بر اساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست در تاریخ ۲ تا ۵ مهر ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته شده و نیمه‌ساخته، ماشین‎آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

نظر شما